Widget Recent Post No.

Όταν είναι η χρονιά της βαρρόα... Χάνονται μελίσσια σε όλη την Ελλάδα. Μαρτυρία συναδέλφου



Φέτος είναι η χρονιά της βαρρόα...Πολλά μελίσσια "έφυγαν" ή βρίσκονται σε τραγική κατάσταση.... Εδώ στην Β.Εύβοια κ συγκεκριμένα στο Μαντούδι, άνοιξα ένα σημάδι για να δω τι γίνεται με το "βάρεμα" του πεύκου και είδα περισσότερα βαρρόα απ ότι οι μέλισσες...2 κ 3 βαρρόα σε κάθε μέλισσα....τραγικό!!!!!! Άλλος συνάδελφος απο Πελοπόννησο έχασε 11 μελίσσια απο βαρρόα...του έφυγαν απο την κυψέλη και έμειναν μια χούφτα μέλισσες... τι ξελαφρώματα τι θεραπείες δεν έγεινε τπτ μου είπε... Προσοχή συνάδελφοι κ κάντε ότι μπορείτε για την βαρρόα στα μελίσσια σας....Μην τα αφήνετε έτσι τα μελίσσια....Εάν έχει ένας μελισσοκόμος μεγάλη προσβολή απο βαρρόα, θα κολλήσουν κ αυτοι που δεν έχουν..


Σχόλιο...
Ακριβώς το ίδιο παρατήρησα και εγώ φίλε μου στα δικά μου μελίσσια. Παρότι έκανα θεραπεία με υψηλή αποτελεσματικότητα, μόλις επισκέφτηκα το έλατο μαζί με πολλούς άλλους μελισσοκόμους τα μελίσσια μου γέμησαν πάλι βαρρόα. Αυτό δεν το λέω τυχαία. Όσα μελίσσια άφησα στο σταθερό μελισσοκομείο μου όπου έμειναν μοναχά τους χωρίς άλλους μελισσοκόμους γύρω γύρω ήταν μια χαρά. Φέτος πράγματι η βαρρόα κάνει πάρτυ και ειδικά σε μέρη όπως το πεύκο, όπου τα μελίσσια είναι περισσότερα απο τα δέντρα. Η λύση είναι μια. Ξελάφρωμα με ένα φάρμακο και απομάκρυνση απο άλλους μελισσοκόμους. Τώρα τα μελίσσια πρέπει να μπαίνουν σε μια σειρά για το ξεχειμώνιασμα. Και η βαρρόα αρκεί για να μας τα χαλάσει όλα...

Για να διαγνώσετε ότι έχουν τα μελίσσια βαρρόα αρκεί να παρατηρήσετε προσεκτικά τις μέλισσες. Αν παρατηρήσετε μέλισσες με ακάρι επάνω στη πλάτη, πολλές και όχι μια σε κάθε πλαίσιο, πάει να πεί ότι το μελίσσι είναι βαριά προσβεβλημένο, και πρέπει άμεσα να γίνει κάτι για θεραπεία. Δείτε σε φωτογραφία ένα μελίσσι με πολύ βαρρόα...

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια