Widget Recent Post No.

Αποκαλύψεις μελισσοκόμων που «καίνε» τους εμπόρους μελιού! Αν ενωθούν οι μελισσοκόμοι την βάψανε!



«Ναι είναι ευχάριστη δουλειά η μελισσοκομία, αλλά είναι και πολύ δύσκολη! Εγώ το προϊόν μου που το έχω βγάλει με τόσο κόπο και πραγματικό ιδρώτα, ύπνους στα βουνά με τις αρκούδες, και με κίνδυνο να μην έχω μέση σε λίγα χρόνια, δεν το χαρίζω με 5 ευρώ.»


Ανώνυμος είπε...
Έτσι είναι, αν κανένας μα κανένας δεν πουλάει 5 ευρώ το ελατόμελο τι θα κάνει ο κύριος τυποποιητής/έμπορος;  Η΄θα μειώσει το κέρδος του, ή θα κλείσει...ή θα ελληνοποιήσει. Να μειώσει το κέρδος του, πάλι κέρδος θα έχει και μάλιστα όχι αμελητέο, πουλάει και εξάγει τόνους. Να τον λυπηθώ εγώ ο μικρός παραγωγός? Εμένα ποιός με λυπάται; Θεωρώ ότι έτσι πρέπει να γίνει, και εμένα μειωμένο είναι το κέρδος μου, το πετρέλαιο ακρίβυνε και οι αποδόσεις δεν είναι το ίδιο καλές. Αφήστε που πολλές φορές ίσα που βγαίνουν τα έξοδα.. Όταν θα έχουμε καλές παραγωγές θα έχει και αυτός μεγαλύτερο κέρδος, όχι γιατί θα πουλάμε εμείς φθηνότερα αλλά γιατί θα πουλάει αυτός περισσότερο.

Κάποια μελισσοκομική αρχή (εδώ γελάμε βέβαια!) πρέπει να ορίζει κάθε χρόνο τις ενδεικτικές τιμ ες χονδρικής και λιανικής. Δεν μας καταλαβαίνω πάντως μερικές φορές. Σαφώς οι ανθρώπινες σχέσεις είναι πολύ δύσκολες, αλλά είναι τόσο δύσκολο να φτιάξουμε κατά τόπους τυποποιητήρια και να τα λειτουργούμε μόνοι μας; Δεν χρειάζεται να γίνουμε φίλοι, αλλά να μην είμαστε εχθροί. Να συνεργαστούμε οι μελισσοκόμοι της κάθε περιοχής. 20-30-40 μαζί.

 Οι καιροί είναι δύσκολοι, συνεργασία και αλληλεγγύη συνάδελφοι, στην ίδια μοίρα είμαστε όλοι οι μικρομεσαίοι. Το μεγάλο ψάρι θα μας φάει όλους στο τέλος και θα δουλεύουμε για ένα κομμάτι ψωμί. Αυτό θέλουν, 10 μεγάλες εταιρίες και όλοι μας "υπάλληλοι". Και αυτός που βγάζει 5 τόννους+ δεν τον νοιάζει, θα το δώσει με 5 ευρώ, αλλά κατ εμέ, κλέβει τον εαυτό του. Γιατί να βγάλει 25 χιλιάρικα και να μην βγάλει 40-50? Πως θα εκσυγχρονίσει την επιχείριση του; Να γίνει κύριος του εαυτού του, να το τυποποιεί μόνος του μια μέρα. Να πάρει μεγαλύτερο φορτηγό, να κάνει κι άλλα μελίσσια, να, να, να... είναι τόσα τα έξοδα...

Ναι είναι ευχάριστη δουλειά η μελισσοκομία, αλλά είναι και πολύ δύσκολη! Εγώ το προϊόν μου που το έχω βγάλει με τόσο κόπο και πραγματικό ιδρώτα, ύπνους στα βουνά με τις αρκούδες, και με κίνδυνο να μην έχω μέση σε λίγα χρόνια, δεν το χαρίζω με 5 ευρώ. Η τιμή του κάθε προϊόντος καθορίζεται από την δυσκολία με την οποία παράγεται, αλλιώς δεν υπάρχει δικαιοσύνη, κάποιος ρίχνει κάποιον. Ευχαριστώ, δε θα πάρω!

Δημήτρης είπε...
Καλημέρα φίλη μελισσοκόμοι πολύ σωστά βάλτε κάτω και αξιολογήσετε σωστά και μην σε πιάνουν κορόιδο πετρέλαια μεταφορές ανέβασε κατέβασε στο βουνό φόρτωσε ξεφόρτωσε δεν μιλάμε και για απώλειες και σκέψου μελισσοκόμε τι τιμή πρέπει να δόσεις το μέλι σου τον κόπο σου και το μέλλον σου? αρκεί να έχεις όραμα και να μην γίνεις φτηνό τσιράκι υπάλληλος κατάλαβε έχεις χώσει λεφτά και κόπο και δουλειά μην ακούω 5-7 ευρώ.

Μαρία είπε...
Σωστοί συνεταιρισμοί με διαφάνεια και προσοχή στο συνέταιρο, ποιότητα προϊόντος (απαραίτηση) και σωστοί εμπορικοί χειρισμοί. Δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτε από τους άλλους, τους χονδρέμπορους που νοιάζονται μόνο για το κέρδος τους και πατάνε πάνω στην ανάγκη μας. Μελισσοκόμοι με 1000 και βάλε μελίσσια, που δε σέβονται τη δουλειά τους ούτε τους συναδέλφους τους, που ταΐζουν ζάχαρες και πουλάνε βυτιόμελα μαγαρίζουν τη μελισσοκομία. Κι αυτοί συντηρούν τον κάθε έμπορο (που τους πουλά και τη ζάχαρη).


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια