Widget Recent Post No.

Ξαφνικά έγινε πολύ επιθετικό ένα μελίσσι. Επιτέθηκε στο γείτονα...



Μελισσοκόμος ζεί ένα πολύ περίεργο πράγμα. Ένα απο τα μελίσσια έγινε τόσο επιθετικό, που επιτίθεται σε γείτονες και κατάφερε να στείλει και τον ίδιο το μελισσοκόμο στο νοσοκομείο. Δύσκολα παρατηρούμε τέτοιο φαινόμενο στις ευρωπαικές μέλισσες, οι οποίες είναι απο τις πιο ήρεμες στο κόσμο!
Διαβάστε την εμπειρία που έζησε ο μελισσοκόμος...
Έχω 6 μελισσακια στο σπίτι μου, και βρίσκονται γύρω στα 30 μέτρα μακριά απο το χωριό.. το ένα απο αυτά τα μελίσσιακια ήταν πολύ επιθετικό και όποτε πηγαινα με τρελαίνε στα τσιμπήματα. Πριν μερικές μέρες αυτό άρχισε να επιτίθεται και στον γείτονα και με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι άρχισε και τον επιτίθεται. πήγα να το κάνω έλεγχο και με τρέλανε στα τσιμπήματα.το πήραμε το βράδυ με ένα φίλο και το πήγαμε 15 χιλιόμετρα μακριά από το χωριό μην κάνει καμία ζημιά σε κανέναν . πέρασαν μερικές από την μάσκα μέσα και με τρέλαναν στο στο πρήξιμο Πήγα στο νοσοκομείο γιατί δεν μπορούσα να πάρω αναπνοή. Για να καταλάβεις, η απόσταση που τσίμπησαν το χείτονα είναι πάνω απο 30 μέτρα απόσταση
Τι κάνω με αυτό το μελίσσι;

Απάντηση...
Η συμπεριφορά αυτού του μελισσιού όπως μας την περιγράφεις, είναι πολύ ασυνήθιστη. Τόσο επιθετικά μελίσσια μπορούν να δημιουργήσουν πολλά προβλήματα, τόσο σε γείτονες, ακόμα και σε οικόσιτα ζώα. Απο την εμπειρία μου πιστεύω ότι φταίνε τα γονίδια της βασίλισσας που είναι άγριο το μελίσσι. Εγώ στη θέση σου θα σκότωνα τη βασίλισσα, και θα έβαζα καινούργια, ενώ ταυτόχρονα θα έκοβα τον πλυθησμό του για να μικρίνει το μελίσσι. Τα μικρά μελίσσια δεν είναι ποτέ επιθετικά, μιας και έχουν λιγότερες συλλέκτριες. Επίσης μέσα απο την εμπειρία μου, όταν κόβουμε παραφυάδες και μικραίνουμε τα μελίσσια, πολλές φορές το μελίσσι απο άγριο γίνετε ήρεμο.

Έχω πει σε άλλες αναρτήσεις ότι πολλές φορές γινονται επιθετικά τα μελίσσια απο τους χειρισμούς μας. Δεν γίνετε όμως να έχεις πχ 10 μελίσσια και μόνο το 1 να τρελαίνεται και να επιτίθεται. Ότι λάθος και να έχει γίνει δεν επιτρέπεται ένα μελίσσι να κάνει τέτοια πράγματα. Οπότε λάβε μέτρα, και φρόντισε τα γονίδια της νέας βασίλισσας να είναι καλά. Πχ εγώ θα αγόραζα μια καλή βασίλισσα απο ένα βασιλοτρόφο που ξέρω ότι έχει κάνει καλή δουλειά πάνω σε αυτό.


Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

  1. Είχα και εγώ ένα τέτοιο μελίσσι το έκοψα τον φθινόπωρο στη μέση καί τό άφησανα φτιάξει βασίλισσα ορφανιας και τώρα έχω δύο πολύ επιθετικά μελίσσια δοκίμασα και με αλλαγή θέσηςστο μελισσοκομειο κανένα αποτέλεσμα ο μόνος λόγος πού τα αφήνω είναι γιατί τα αφήνω για φύλακες οποίος μπει στο κτήμα το πήρε ο διάολος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για την πεθερά ότι πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!