Widget Recent Post No.

Αναστατωμένη είσοδος σε 10άρι μελίσσι. Τι συμβαίνει;



Γεια σας, είμαι ο Σπύρος νέος μελισσοκόμος απο Αθήνα. Έχω 6 κυψέλες στην κατοχή μου. Σήμερα που επισκέφθηκα το μελισσοκομεία μου λέω έχει πολύ όμορφη μέρα σήμερα (21 βαθμούς πληρη ηλιοφάνεια) να δω πως θα δουλεύουν τα κορίτσια μου τις είδα να δουλεύουν τρελά σαν τρελές έφυγαν έμπαιναν με γυρες κτλ. Όμως σε ενα μελισσάκι μου 10αρι το είδα πάρα είχε κινητικότητα σε σημείο που με προβλημάτισε αν δουλεύει ή είναι αναστατωμένο και συμβαίνει κάτι άλλο;; το κατέγραψα με την κάμερα απο το κινητό μου. Θα μπορούσατε με την εμπειρία σας να μου πείτε την γνώμη σας; Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων κ ανά μένω την βοήθεια σας!

Απάντηση απο μελισσοκόμο...
Είναι μια εικόνα που παρατηρούμε όλες τις εποχές του χρόνου, σε ορισμένα μελίσσια, και συνήθως αυτά που είναι δυνατά! Είναι νεαρές μέλισσες, οι νέες σου συλλέκτριες οι οποίες αναγνωρίζουν την κυψέλη τους απομνημονεύοντας την ακριβή θέση της κυψέλης. Προφανώς η γενιά που έσκασε με τον εκτεταμένο γόνο τώρα κάνει τις πρώτες πτήσεις. Δεν υπάρχει κάτι ανησυχητικό. Αν καθόσουν αρκετή ωρίτσα, θα έβλεπες ότι κάποια στιγμή το μελίσσι θα ηρεμούσε ξανά. Αυτό γίνεται πολύ συχνά απλά έτυχε να το δεις εκείνη την στιγμή.Τίποτα ανησυχητικό λοιπόν.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια