Widget Recent Post No.

Πάμε καλά: Νέα απο τη πορτοκαλιά και τις ανθοφορίες σήμερα 19 Απριλίου 2018


Η πορτοκαλιά βρίσκετε στα φόρτε της στο Αγρίνιο. Εμείς δεν βρισκόμαστε μέσα στα περιβόλια, αλλά σε κοντινή απόσταση. Το δείγμα που παίρνουμε απο τα μελίσσια μας, είναι πολύ καλό. Η πορτοκαλιά δουλεύει, και ήδη τα μεγάλα διόροφα μελίσσια αρχίζουν να γεμίζουν μέλι. Με επαγγελματία μελισσοκόμο με πάνω απο 1000 μελίσσια που βρίσκετε στο Άργος, μας επιβεβαίωσε οτι η χρονιά πάει εξαιρετικά, και τα μεγάλα μελίσσια γεμίζουν με μέλι. Όπως μου είπε χαρακτηριστικά, τα μελίσσια τις τελευταίες ημέρες έχουν σημειώσει 20 κιλά άνοδο. Όπως όλα δείχνουν η πορτοκαλιά πάει αρκετά καλά φέτος, σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Εγώ απο σημερινή επίσκεψη στα μελίσσια μου, βρήκα γλώσσες ακόμα και σε μικρές παραφυάδες, Και πολλά μέλια μέσα σε γόνους, αλλά και φρέσκο νέκταρ να τρέχει απο τις κηρήθρες.

Η εικόνα που έχω εγώ δεν είναι μόνο απο τη πορτοκαλιά, αλλά ολες τις ανθοφορίες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή όπως πχ χορτονομές, τριφύλλι, ακακίες και πολλά πολλά άνθη... Τα δεδομένα της ζυγαριάς μας στέλνουν μια γενική εικόνα του τι μέλι βάζει ένα διόροφο μελίσσι στο κάμπο αυτή τη στιγμή...

Δείτε τα σημερινά δεδομένα...

Τη μελισσοκομική ζυγαριά την έχουμε προμηθευτεί από την εταιρία SAVEBEES. Δείτε παρακάτω τα τελευταία μηνύματα...

19 Απριλίου 2018
ΝΕΑ ΖΥΓΑΡΙΑΣ
(8:00 το βράδυ)
38.9% 
Υγρασία
(στο μελισσοκομείο)
     
25.5°C
Θερμοκρασία
(στο μελισσοκομείο)
 34.5°C  
Θερμοκρασία
(μέσα στο μελίσσι)
+600
γραμμάρια

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια