Widget Recent Post No.

Βάφουμε τα καπάκια με ασβέστη για θερμομόνωση εντελώς τσάμπα!! Σούπερ πατέντα απο τον Επαγγελματία μελισσοκόμο Πέτρο Ηλιάδη...


Σήμερα ο επαγγελματίας μελισσοκόμος μας δείχνει μια ακόμα πατέντα! Το βάψιμο των καπακιών για να μη καίγονται απο τον Ήλιο το Καλοκαίρι! Αν και είναι αρκετά νωρίς για τέτοιες επεμβάσεις, ο μελισσοκόμος Πέτρος Ηλιάδης προετοιμάζεται απο τώρα για την επόμενη περίοδο, διότι όπως λέει και μια σοφή παροιμία "των φρονίμων τα παιδιά, πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν"... Δείτε το βίντεο...

Δημοσίευση σχολίου

4 Σχόλια

  1. Πέτρο σε παρακολουθο από τα βίντεο που βγαζης μια ερώτηση ο ασβέστης που βαζης μήπως Λιόση την λαμαρίνα τον καπακιον και κάτι αλο επειδή οπός ΗΠΑ βλέπω τα βίντεο που βγαζης δεν ηνε ορεο να γεμίζουμε τα βουνά με λάστιχα εγώ ημε από Κω δουλεύο μια πατέντα θα την πο και αν θες απάντησε μου σε παρακαλώ το χειμώνα για να μην ακουμπούν οι μέλισσες κατο εχο αγορασαγ φελιζολ το μπλε το πενταρη το χο κόψη και το έβαλα κάθε κυψέλη από κάτο ενο το καλοκαίρι το περνο και το βάζο πανό από τα καπάκια με μια πέτρα να μην το περνει ο αέρας ηνε πόλη ελαφρύ και μεταφέρεται εύκολα ούτε λαστλάσ κουβαλάς ουτο μπαλετες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ασβέστης με το νερό θα φύγει και θα ξεφλουδίσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ασβέστης με το νερό θα φύγει και θα ξεφλουδίσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα σας,
    τα λάστιχα που χρησιμοποιώ τα έχω στα μόνιμα μελισσοκομεία μου.
    Στα βουνά όταν πάω δεν παίρνω λάστιχα μαζί μου για τον ίδιο λόγο.
    Εκεί όμως που έχω τα μελίσσια μου όλο το χρόνο τα βάζω από κάτω για να κάνω τη δουλειά μου πιο εύκολη.
    Μου πήρε χρόνια να τα μαζέψω από μάντρες και δεν έχω σκοπό να τα παρατήσω στα βουνά της πανέμορφης Ελλάδας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!