Widget Recent Post No.

Δασαρχείο απειλεί μελισσοκόμους, τους είπαν να τα πάρετε και να φύγετε!



Καταγγελία αναγνώστη που σοκάρει!

Ο Δημήτρης καταγγέλλει...
ΤΕΤΑΡΤΗ 24/6/2015 ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΛΑΦΟΧΩΡΙΟΥ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΣΕ ΔΑΣΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΛΙΣΣΙΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΕΣ  ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΤΡΙΤΗ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ;; ΕΛΕΟΣ???

Απάντηση - Ορεινή Μέλισσα
Πρόκειται για κάτι πολύ σοβαρό Δημήτρη αυτό που μου λες. Κοίτα νομικά μπορούν να επικαλεστούν διάφορους νόμους, δεν ξέρω αν είναι και δρυμός το συγκεκριμένο μέρος, αλλά σίγουρα έχουν λάθος. Διότι η μέλισσα επιτελεί πολύ σημαντικό ρόλο στο δάσος. Θα μπορούσα να έχω ένα τηλέφωνο από το δασαρχείο που σου τηλεφώνησε; Σου είπαν για ποιο λόγο; Εγώ θα το δημοσιεύσω πάντως αυτό που μου έστειλε διότι εδώ διαπράττεται αδίκημα εναντίον των μελισσοκόμων και δεν είσαι ο πρώτος.

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΤΕ ..ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ  ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΡΥΜΟΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΗΡΘΑΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΟΝ ΑΠΟΤΙ ΑΚΟΥΣΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΗΓΕ ΚΑΡΦΩΤΗ.

 ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΟΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ ΕΝΑΙ;; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Απάντηση...
Φίλε μου Δημήτρη προώθησα το θέμα για να τους πάρει τηλ ένας από τους συντάκτες του blog προκειμένου να δούμε τι πρόβλημα έχουν. δεν σε ξεχνώ και ίσως χρειαστεί να επικοινωνήσουμε με την ομσε και τον πρόεδρο της. Θα δημοσιεύσω το πρόβλημα σου τώρα στο blog!

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. Καλησπερα, ειμαι κι εγω μελισσοκομος και παρακατω αναφερονται καποιοι νομοι που μας προστατευουν.
    http://attikimelisokomia.gr/index.php/2014-05-26-18-17-12/124-n.html
    Αλεξανδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!