Widget Recent Post No.

Ανακοίνωση - Ποιοι κερδίζουν τα δύο μελισσοκομικά βιβλία "ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΣΤΕΓΗ"



Δύο είναι οι νικητές μας , οι οποίοι κερδίζουν από ένα βιβλίο "ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΣΤΕΓΗ" για τα μελίσσια μου του κ Δημήτρη Καρακούση.  Είναι δύο νέοι μελισσοκόμοι με δίψα για μάθηση. Ας ακούσουμε λίγα λόγια γι αυτούς...
 Πρώτος Νικητής : Δοκιανάκης Εμμανουήλ

Καλημέρα!
Σας ευχαριστώ πολύ. Ονομάζομαι Δοκιανάκης Εμμανουήλ και είμαι νέος μελισσοκόμος (2η χρονιά), Εχω λίγα μελισσάκια τα οποία σκοπεύω να αυξήσω φέτος. Διαβάζω τον ιστότοπό σας καθημερινά και θεωρώ πως έχει τεράστιο ενδιαφέρον ειδικά για τους νέους μελισσοκόμους, εφόσον χρησιμοποιούν τις γνώσεις που προσφέρετε, επικουρικά πάντα στις γνώσεις που δίνονται μέσω των βιβλίων και της πρακτικής. Συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά που κάνετε και εύχομαι να συνεχίσετε έτσι!

Ευχαριστώ θερμά,
Μανώλης Δοκιανάκης

Δεύτερος Νικητής : Μητρούλιας Αθανάσιος

Καλήσπερα σας!
Ονομάζομαι Μητρούλιας Αθανάσιος και είμαι από την Πάτρα. Έχω μικρή πείρα 2 ετών με τις μέλισσες, πιστεύω όμως ότι έχω πατήσει σε καλές βάσεις και διαρκώς επιθυμώ να ενημερώνομαι γύρω από αυτές και για αυτό έχω καταφύγει στο blog σας. Εύχομαι καλές αναρτήσεις, σε εσάς και στον κο.Δερμάτη.

Να είστε καλά παιδιά και εύχομαι από μέρους μου να πετύχετε όλους τους στόχους σας! Με βάση την γνώση , και το ενδιαφέρον που δείχνετε είμαι σίγουρος οτι θα τα καταφέρετε! Keep walking. Εγώ όπως και ο αγαπητός συγγραφέας Μανόλης δερμάτης θα συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε όσο καλύτερα μπορούμε μέσω αυτού του ιστολογίου. Καλή συνέχεια!!!

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τις εκδόσεις Αθανασίου Σταμούλη για τα βιβλία που πρόσφεραν στον blog μας. Για όσους δεν κατάφεραν να κερδίσουν αυτόν τον διαγωνισμό  μπορούν να παραλάβουν το βιβλίο από αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση με ελάχιστα έξοδα μεταφοράς :   www.stamoulis.gr

Ορεινή Μέλισσα




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια