Widget Recent Post No.

Πως ξεγλίστρησε και χάθηκε η βασίλισσα. Η εξέλιξη ήταν απρόβλεπτη!


Γράφει ένας μελισσοκόμος στην Ορεινή Μέλισσα...
Θελει μεγάλη προσοχή στους διάφορους χειρισμούς, όταν έχουμε βασίλισσα σε κλουβάκι! Να πω και εγω ενα περιστατικο δικο μου!

Σε αγορα περισυ βασσιλισας σε κλουβακι ,μπηκα στο δωματιο του κτηματος που εχω τα μελισσια μου για να αφιρεσω τις συνοδους που ηταν στο κλουβακι μεσα για καλυτερη αποδοχη. Ομως η βασσιλισα ξεγλίστρησε απο το τουλι που εκανα τη δουλεια αυτη και για κακη μου τυχη η πορτα του δωματιου ηταν ανοικτη με αποτελεσμα να πεταξει εξω.Αυτο που εκανα,ηταν να τιναξω τις συνοδους εξω και αυτες και κρεμασα το κλουβακι με συρμα στο φραχτι.
Οι μελισουλες στριφογυρναγαν γυρω αποτο κλουβι προφανως διοτι ειχε τη μυρωδια της αρχοντισας και με μεγαλη μου εκπληξη σε 5 λεπτα ειδα να γυρνα η μανα να πετα με τις συνοδους γυρω απο το κλουβι και να μπαινουν μεσα ολες..Τρελαθηκα απο το θεαμα.Τρεχω κλεινω το κλουβακι και το παω οπως ηταν και το κανω εισαγωγη στο ορφανο μελισσι Χαρουμενος. Μετα απο τρεις ημερες πηγα να δω για αποδοχη.Βλεπω οτι δεν ειχαν φαει τι ζυμαρι καθολου και αποφασιζω νσ ανοιξω το κλουβακι να την εισαγω.Και τοτε συμβαινει το αναπσντεχο. Η βασσιλισσα αντι να μπει στην κυψελη ,την εκανε πτος τα πανω φευγοντας.Αφηνω το καπακι και εγω μισ'ανοικτο και το αφηνω για μιση ωρα .και το κλεινω . τρλικα σε επομενη επιθεωρηση η μανα δεν ηταν εκει.

Η δική μου εμπειρία...
Πάντα το κόλπο αν μας φύγει η βασίλισσα, είναι να περιμένουμε μη έρθει πίσω. Η βασίλισσα εντοπίζει τις φερομόνες της και ξέρει ακριβώς απο που έφυγε. Αν για παράδειγμα χάσουμε τη βασίλισσα απο το πλαίσιο, αυτό που κάνουμε ακαριαία είναι να αφήσουμε εκεί ακριβώς χύμα το πλαίσιο, και να περιμένουμε να γυρήσει πίσω η βασίλισσα. Αφήνουμε επίσης ανοιχτό το καπάκι απο τη κυψέλη της, και απομακρυνόμαστε μη συνεχίζοντας την επιθεώρηση σε άλλα μελίσσια. Συνήθως μέσα σε 2-3 έως και 10 λεπτά γυρνά η βασίλισσα. Αν απασχοληθούμε κάπου πιο μακριά για λίγη ώρα, χωρίς να αγχωθούμε κοιτάζοντας συνεχώς για τη βασίλισσα αν ήρθε, τότε και μόνο τότε έχουμε σχεδόν 100% επιτυχία, δηλαδή να επιστρέψει η βασίλισσα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια