Widget Recent Post No.

Μελισσοκομικό βιβλιάριο: Τι επιπτώσεις έχει στη φορολογία μου;



Γεια σας, ονομάζομαι Πέτρος είμαι 28 ετών νέος στο χώρο της μελισσοκομίας σχεδόν δυο χρόνια. Είχα δει το άρθρο σας  Διαδικασία Εκδοσης Μελισσοκομικού Βιβλιαρίου) και θα ήθελα να σας πω κάποιες απορίες που έχω.  Μόλις βγάλω μελισσοκομικό βιβλιάριο τι σημαίνει αυτό για μένα; Από άποψη εφορίας, δηλώσεων και ότι άλλο συνεπάγεται. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ποιες ευθύνες συνεπάγονται βγάζοντας το.

Αν έχω και άλλη δουλειά ή κάποιο εισόδημα από σπίτι πως με επηρεάζουν όλα αυτά; Γιατί έχω ακούσει έχοντας απλά και μόνο το βιβλιάριο (τα μελίσσια πρέπει να τα γράψω στη δήλωση μου) από τα δηλωμένα μελίσσια πρέπει να βγάζω μια συγκεκριμένη παραγωγή το χρόνο (που θα φορολογείται) και αν έχω και άλλα εισοδήματα, τότε κάτι γίνεται με ποσοστά που κρατάει χρήματα η εφορία.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων,
Φιλικά Πέτρος!

Απάντηση...
Καλησπέρα φίλε μου. Απο την εμπειρία μου και όλων των μελισσοκόμων η έκδοση μελισσοκομικού βιβλιαρίου δεν έχει καμία σχέση με τη φορολογία του μελισσοκόμου. Τα μελίσσια δηλώνονται μόνο και μόνο για να μπορεί ο μελισσοκόμος να αποδείξει ότι είναι κάτοχος των μελισσοσμηνών αλλά και να διεκδικεί διάφορες επιδοτήσεις σεμινάρια κλπ απο το κράτος. Συνεπώς όσα μελίσσια και να έχει κάποιος στο βιβλιάριο του δεν έχει σχέση με τη φορολογία του. Πολλοί μελισσοκόμοι το τελευταίο καιρό μου λένε ότι, όποιος δεν έχει δηλωμένα μελίσσια, αυτός θα γλιτώσει απο τα επόμενα φορολογικά μέτρα, όμως απο όσο γνωρίζω ο ίδιος δεν έχει αλλάξει τίποτα μέχρι σήμερα, δεν υπάρχει ακόμα φορολογία.

Μέχρι πρότεινος λοιπόνη έκδοση μελισσοκομικού βιβλιαρίου δεν είχε καμία σχέση με τις φορολογικές δηλώσεις. Επειδή όμως το τελευταίο διάστημα έχουν έρθει τα πάνω κάτω και γίνονται συνεχείς αλλαγές στη σχετική νομοθεσία θα σε συμβούλευα να ρωτήσεις τον λογιστή σου για να σου πει τι ισχύει αυτή τη στιγμή ή τι πρόκειται να ισχύει το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. Όντως το μελισσοκομικό βιβλιάριο δεν σε κάνει και επαγγελματία μελισσοκόμο. Αν όμως αποκτάς εισόδημα δηλαδή πουλάς το προϊόν που παράγεις και έχεις κέρδος οφείλεις να το δηλώνεις στην φορολογική σου δήλωση ακόμα και αν είναι από δευτερεύον επάγγελμα. Ο μελισσοκόμος θεωρείται αγρότης και έχει τις υποχρεώσεις που έχει οποιοσδήποτε αγρότης. Τα φορολογικά θέματα όμως είναι τόσο εξειδικευμένα που καμιά φορά ακόμα και οι ειδικοί δίνουν λανθασμένες απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!