Widget Recent Post No.

Καταγγελία μελισσοκόμου: Κάποιος πείραξε τα σημάδια από το μελισσοκομείο μου....



Θέλω να κάνω μια αναφορά:
Σε κάποιο σημείο στο βουνό του καλάμου εδώ 5 χρόνια, μετέφερα τα μελισσια μου,η εποχή που τα μετέφερα εκεί ήταν τέλη Ιουνίου αρχή Ιουλίου.

Την περασμένη Παρασκευή που το επισκέφτηκα είδα ότι κάποιος είχε αλλάξει την διάταξη τον ελαστικόν που τα τοποθετούσα.και είχε κλείσει τον δρόμο με κλαριά κομένα από τα πεύκα. ξεχασα να πω ότι είχα τοποθέτηση και μια πινακίδα που έγραφε τα στοιχεία μου, αν κάποιον τον ενοχλούσαν να τα μαζέψω. Αυτός ο οποίος άλλαξε την διατάξει το ελαστικόν όπως ανέφερα πιο πάνω εξαφάνισε και την πινακίδα με τα στοιχεία μου!!!!

Νομίζω ήθελε να πάρει τον χώρο που εγώ καθάρισα πριν 5 χρόνια και χρησημοποιουσα την εποχη που σας ειπα παραπάνω. Δεν ξέρω αν είναι νέος μελισσοκομος και το έκανε από αφέλεια ΠΑΝΤΟΣ ΌΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΠΙΝΑΚΊΔΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ (εδώ υπάρχει δολος )!!!!!!!
Τα συμπεράσματα δικά σας! !!!!!!!!!
Δείτε παρακάτω τη δημοσίευση του μελισσοκόμου και τα σχόλια...



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια