Widget Recent Post No.

Χτίζοντας πολλές κηρήθρες με ταυτόχρονη ανάπτυξη! Νέοι τρόποι


Χτίζοντας πολλές κηρήθρες με ταυτόχρονη ανάπτυξη! Νέοι τρόποι
Το μυστικό στην ανάπτυξη των μελισσιών μας, είναι να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τη γέννα της βασίλισσας. Όση περισσότερη γέννα έχουμε τώρα, τόσο πιο πολύ πλυθησμό θα αποκτήσουμε για τις νομές του μέλλοντος. Αν σκοπεύουμε να κόψουμε παραφυάδες ταίζουμε με αραιό σιρόπι, και έτσι θα πετύχουμε τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα....




ΚΗΡΗΘΡΑ ΧΥΤΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ
http://arkadikimelissokomia.gr/product/%CE%BA%CE%B

Δημοσίευση σχολίου

7 Σχόλια

  1. Συγχαρητήρια για τη δουλειά που κάνεις και για το κέφι που σε διακρίνει. Φαίνεται αυτό από το ύφος της ομιλίας σου, αλλά και από τη γενική συμπεριφορά σου. Σε ευχαριστώ επίσης και για την άμεση απάντηση που μου έδωσες προσφάτως, σε ερώτημά μου. Θα ήθελα τη γνώμη σου, σχετικά με το πόσα άχτιστα πλαίσια μπορούμε να τοποθετήσουμε ταυτοχρόνως στον όροφο (για όσους δεν έχουν χτισμένα όπως εγώ). Και ρωτάω, διότι έχω παρατηρήσει ότι αν βάλεις πολλά, οι μέλισσες τα κόβουν. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ταυτοχρονα στον οροφο βαζουμε 2 στα ακρα απο τους γονους. Δε βαζουμε περισσοτερα δεν υπαρχει λόγος. Εγώ βάζω περισσοτερα μονο αν εχω σκοπο να φυγω για πολλές μέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε Ο.Μ αν αναβάσω δύο γόνους στον όροφο και βάλω κ δύο χτισμένα η άχτιστα δίπλα στους γονους μου τα γεμίζουν νέκταρ κ γύρη κ δεν γεννάει η βασίλισσα.Tί κάνω λάθος;Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν κάνεις τίποτα λάθος, απλώς η βασιλισσα κρατάει τη γέννα κάτω
    Μετά απο 5 ημέρες που ανέβασες όροφο ανέβασε και άλλο γόνο. Θα δείς που μόλις ξανα ανεβάσεις θα ανέβει επάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε παλαιότερα άρθρα σου είδα ότι χρησιμοποιούσες πλαστικές κηρήθρες. Τώρα βλέπω ότι δουλεύεις τις κλασικές. Επειδή σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω τώρα και πλαστικές, από τις οποίες δεν έχω κάποια εμπειρία, ήθελα να ρωτήσω αν έχεις κάτι να μου πεις για τις πλαστικές. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Φιλικά Σπύρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τις δουλεύω ακόμα τις πλαστικές κηρήθρες, θα τις δείς σε επόμενα βίντεο. Αν είσαι αρχάριος σου προτείνω να δοκιμάσεις ξύλινα πλαίσια, γιατί τα πλαστικά έχουν κάποιους ειδικούς χειρισμούς για να τα πιάσουν καλά τα μελίσσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτούς τους χειρισμούς ήθελα να μου πεις. Δεν είμαι αρχάριος, ούτε παλιός. Και πάλι ευχαριστώ. Φιλικά Σπύρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!