Widget Recent Post No.

Μελισσοκομικό βιβλιάριο: Τι επιπτώσεις έχει στη φορολογία μου;



Γεια σας, ονομάζομαι Πέτρος είμαι 28 ετών νέος στο χώρο της μελισσοκομίας σχεδόν δυο χρόνια. Είχα δει το άρθρο σας  Διαδικασία Εκδοσης Μελισσοκομικού Βιβλιαρίου) και θα ήθελα να σας πω κάποιες απορίες που έχω.  Μόλις βγάλω μελισσοκομικό βιβλιάριο τι σημαίνει αυτό για μένα; Από άποψη εφορίας, δηλώσεων και ότι άλλο συνεπάγεται. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ποιες ευθύνες συνεπάγονται βγάζοντας το.

Αν έχω και άλλη δουλειά ή κάποιο εισόδημα από σπίτι πως με επηρεάζουν όλα αυτά; Γιατί έχω ακούσει έχοντας απλά και μόνο το βιβλιάριο (τα μελίσσια πρέπει να τα γράψω στη δήλωση μου) από τα δηλωμένα μελίσσια πρέπει να βγάζω μια συγκεκριμένη παραγωγή το χρόνο (που θα φορολογείται) και αν έχω και άλλα εισοδήματα, τότε κάτι γίνεται με ποσοστά που κρατάει χρήματα η εφορία.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων,
Φιλικά Πέτρος!

Απάντηση...
Καλησπέρα φίλε μου. Απο την εμπειρία μου και όλων των μελισσοκόμων η έκδοση μελισσοκομικού βιβλιαρίου δεν έχει καμία σχέση με τη φορολογία του μελισσοκόμου. Τα μελίσσια δηλώνονται μόνο και μόνο για να μπορεί ο μελισσοκόμος να αποδείξει ότι είναι κάτοχος των μελισσοσμηνών αλλά και να διεκδικεί διάφορες επιδοτήσεις σεμινάρια κλπ απο το κράτος. Συνεπώς όσα μελίσσια και να έχει κάποιος στο βιβλιάριο του δεν έχει σχέση με τη φορολογία του. Πολλοί μελισσοκόμοι το τελευταίο καιρό μου λένε ότι, όποιος δεν έχει δηλωμένα μελίσσια, αυτός θα γλιτώσει απο τα επόμενα φορολογικά μέτρα, όμως απο όσο γνωρίζω ο ίδιος δεν έχει αλλάξει τίποτα μέχρι σήμερα, δεν υπάρχει ακόμα φορολογία.

Μέχρι πρότεινος λοιπόνη έκδοση μελισσοκομικού βιβλιαρίου δεν είχε καμία σχέση με τις φορολογικές δηλώσεις. Επειδή όμως το τελευταίο διάστημα έχουν έρθει τα πάνω κάτω και γίνονται συνεχείς αλλαγές στη σχετική νομοθεσία θα σε συμβούλευα να ρωτήσεις τον λογιστή σου για να σου πει τι ισχύει αυτή τη στιγμή ή τι πρόκειται να ισχύει το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Δημοσίευση σχολίου

4 Σχόλια

  1. Σε συνέχεια του άρθρου σας θα ήθελα να σας υποβάλλω την άποψη μου . Είμαι κι εγώ σαν τον φίλο ενδιαφερομενος για την έκδοση βιβλιαρίου. Από άποψη περιφέρειας δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση, από άποψη ΟΓΑ όμως και με τις τρέχουσες και συνεχείς μεταβαλλόμενους νόμους ίσως στο μέλλον να υπάρχει.Υπαλληλος τού ΟΓΑ μου είπε ότι για αρχή αν δεν δηλώσεις τπτ δεν έχεις πρόβλημα ,αν τώρα στο μέλλον χρειαστείς να γίνεις αγρότης κανονικού η ειδικού καθεστώτος θα πληρώσεις αναδρομικά όλες τις εισφορές από την ημερομηνία έκδοσης βιβλιαρίου σου.Δεν θα ήθελα να αναπτυχθω άλλο γιατί το συγκεκριμένο θέμα σηκώνει πολύ κουβέντα,αν κάποιος έχει ολοκληρωμένη άποψη ας βοηθήσει γιατί πολλοί πρέπει να είναι που προσπαθούν να είναι νόμιμοι αλλά το κράτος με τα " συνεχόμενα χαράτσια" δεν το επιτρέπει.
    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
    Φιλικά Βασίλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υ.Γ. Ο υπάλληλος του ΟΓΑ μου είπε ότι αγρότης παλιά θεωρούσαν με 35 μελίσσια και πάνω ,πλέον δεν υφίσταται αυτό αν θέλεις και με λιγότερα θεωρείσαι ειδικού καθεστώτος ( για να μην χαθούν και οι εισφορές ) με ότι αυτό συνεπάγεται.
    Βασίλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πιστευα οτι ειναι ενα σωστο blog που δεχεται και παραθετει ολες τις αποψεις και δεν καταλαμβανεται απο το ποσα hits θα εχει...ευχαριστω που δεν αναρτησατε το σχολιο μου...ο νοων νοειτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ. ΑΓΟΡΑΣΑ 5 ΜΕΛΙΣΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑΡΞΗ ΣΑΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΤΟΝ ΟΓΑ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΤΗΡΙΟ ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΟΥ ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΧΡΙΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!