ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ 

Τετάρτη, 31 Μαΐου 2017

Μελισσοκομία και προβλήματα με τη μέση: Η λύση στις συνεχόμενες μεταφορές και τις επιθεωρήσεις!




Όλοι οι μελισσοκόμοι, νέοι αλλά και και παλιοί, αργά η γρήγορα παρουσιάζουν πρόβλημα με την μέση. Σε όλους τα πρώτα συμπτώματα είναι ήπιος έως έντονος πόνος στη βάση της σπονδυλικής στήλης. Δεν έχω γνωρίσει μέχρι στιγμής παλιό μελισσοκόμο που να μην έχει αποκτήσει πρόβλημα με τη μέση, και αυτό είναι το πιο επίπονο κομμάτι στη μελισσοκομία. Το πρόβλημα πηγάζει από τις συνεχόμενες μεταφορές, μεγάλων φορτίων, δηλαδή κυψελών πάνω απο 40κιλά, και όταν ο μελισσοκόμος δουλεύει μόνος του - δεν είναι λίγες περιπτώσεις - μπορεί να τραυματίσει πολύ άσχημα η μέση του. Επίσης οι πολύωρες επιθεωρήσεις κουράζουν επίσης την μέση.
Προσωπικά λόγω του ύψους αντιμετώπισα πρόσφατα πρόβλημα, και έφτασα σε σημείο να αδυνατώ να επιθεωρήσω τις κυψέλες μου όρθιος. Έτσι σε κάθε επιθεώρηση καθόμουν στη διπλανή κυψέλη για να ξεκουράζομαι. Ο λόγος που παρουσίαστηκε το πρόβλημα ήταν οτι ο κορμός, δηλαδή όλοι οι μύς της πλάτης, ήταν τελείως αγύμναστοί και δεν μπορούσαν να στηρίξουν τα φορτία αλλά ούτε και την επίπονη εργασία. Έτσι ψλαχνοντας, διαβάζοντας και ερευνώντας για το πρόβλημα έψαξα και βρήκα κάποιες ασκήσεις τις οποίες έβαλα σε καθημερινό πρόγραμμα, προκειμένου να γυμνάζονται τα σημεία εκείνα που καταπονούνται όταν πηγαίνω στα μελίσσια.

Μετά απο 1 χρόνο εντατικής άσκησης και αφού έκανα καθημερινά αυτή την άσκηση είδα τρομερά αποτελέσματα! Δηλαδή το πρόβλημα με τη μέση μου εξαφανίστηκε σχεδόν σε μηδενικό βαθμό. Η άσκηση που έκανα λοιπόν ήταν αυτή ακριβώς που θα δείτε παρακάτω...



Ο μελισσοκόμος που έχει έστω και μικρό πρόβλημα με τη μέση, μπορεί να κάνει αυτή ακριβώς την άσκηση περιμένοντας 1 λεπτό και 30 δευτερόλεπτα ακίνητος. Αν είναι ακατόρθωτος αυτός ο χρόνος τότε μπορείτε να ξεκινήσετε με 1 λεπτό και να αυξάνετε σταδιακά. Μετά απο κάποιους μήνες μπορείτε να κάνετε αυτή την άσκηση δύο και τρείς φορές κάθε ημέρα, δηλαδή αφιερώνοντας το πολύ 5 λεπτά κάθε ημέρα! Νομίζω ο χρόνος είναι πολύ μικρός για τα αποτελέσματα που θα δείτε.

Η συγκεκριμένη άσκηση βοηθάει σημαντικά τον κορμό, δηλαδή εκείνο το σημείο που μας πονάει όταν κάνουμε τις επιθεωρήσεις τις μεταφορές κλπ. Να ξέρετε πάντως οτι το μυστικό είναι να μην σηκώνετε ποτέ μεγάλα βάροι χωρίς βοήθεια. Ειδικά οι τριόροφες κυψέλες δεν πρέπει ποτε μα ποτέ να σηκώνονται απο ένα άτομο μόνο του. Διότι αν γίνει καμία ζημιά στη μέση, μετά δεν θα μπορείτε να κουβαλάτε ούτε τις μονές κυψέλες.

Αυτά είχα να πω για σήμερα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *