Widget Recent Post No.

Έχω καταφέρει να φτιάξω μεγάλα δυνατά μελίσσια, το ερώτημα είναι τώρα τί κάνουμε;



Εχω καταφέρει να φτιάξω μεγάλα δυνατά μελίσσια, το ερώτημα όμως είναι, τώρα τί κάνουμε; πως μπορούμε να πάρουμε μέλι χωρίς να κινδυνέψουμε με σμηνουργίες , υπάρχουν μέθοδοι για να πάρουμε μέλι την άνοιξη χωρίς να κυνηγάμε αφεσμούς;

Γειασού φίλε μου. Οι στόχοι ανάπτυξης μεγάλων και δυνατών μελισσιών είναι δύο. Ο πρώτος είναι να αυξήσουμε το μελισσοκομείο μας κόβωντας πολλές παραφυάδες και ο δεύτερος η παραγωγή μελιού. Όμως για να λέμε και την αλήθεια, αν μια περιοχή δεν πάει καλά απο μέλι τότε τι στο καλό θα τα κάνουμε τόσο δυνατά μελίσσια; Η απάντηση που μπορώ να σου δώσω φίλε μου είναι να προσπαθήσεις να αξιοποιήσεις τους πλυθησμούς που έχεις χτίσει μεταφέροντας τα μελίσσια στην κατάλληλη νομή για να συλλέξουν μέλι.

Επειδή δεν θέλω να μπαίνω σε "ξένα χωράφια" θα σου εξηγήσω τι κάνω εγώ στα δικά μου μελίσσια. Τα τελευταία χρόνια η πορτοκαλιά στο Αγρίνιο πάει από το κακό στο χειρότερο και δεν δουλεύει όπως θα περίμενε κανείς. Ωστόσο αυτό δεν είναι εμπόδιο να γίνουν μεγάλα τα μελίσσια, εφόσον με ταίσμα και κατάλληλους χειρισμούς όλα πέρνουν τον δρόμο που έχει ορίσει ο μελισσοκόμος. Φυσικά η γύρη και το νέκταρ είναι τα βασικά για να γίνουν δυνατά τα μελίσσια. Αλλα τι γίνεται όταν μια ανθοφορία δεν μπορεί να δώσει μέλι στα μελίσσια μας;

Εγώ εφόσον στήσω δυνατά μελίσσια δηλαδή διόροφα τριόροφα στην συνέχεια αρχές Μαίου τα ανεβάζω στον Έλατο. Εκεί η Άνοιξη πάει με ένα μήνα καθυστέρηση πράγμα πολύ σημαντικό για τα μελίσσια. Εκεί όλες οι χορτονομές βρίσκονται ανθισμένες και τα περιμένει μια δεύτερη Άνοιξη στην οποία θα έχουν την ευκαιρία να διατηρήσουν τους γόνους τους και ταυτόχρονα να ξεκινήσουν να μαζεύουν μέλι.

Όταν ένας μελισσοκόμος έχει μεγάλα μελίσσια και δεν τα εκμεταλλεύεται νομίζω πως πάει στράφι ο κόπος όλου του προηγούμενου διαστήματος. Και είναι πραγματικά κρίμα. Γι αυτό αν έχετε φτιάξει δυνατά μελίσσια φροντίστε να εκμεταλλευτείτε τους πλυθησμούς και μη τους αφήσετε να χαθούν έτσι τσάμπα.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια