Widget Recent Post No.

Η επιτυχία των μελισσοκόμων που κατάκτησαν τον κόσμο με τα πανάκριβα μέλια τους στο εξωτερικό


Tου ΚΟΣΜΑ ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΥ
kzakinthinos@pegasus.gr

Η συνεχής επέκταση σε αγορές του εξωτερικού και η περαιτέρω ενδυνάμωση του brand Melitheon αποτελούν τους βασικούς στόχους της διοίκησης της ελληνικής επιχείρησης Vasiliki Company που διακινεί τα supreme quality ελληνικά προϊόντα της, σε διακεκριμένα delicatessen της εγχώριας και διεθνούς αγοράς.
Ήδη το Melitheon δηλώνει δυναμικά παρών εκτός συνόρων, έχοντας τοποθετηθεί σε deli-catessen και πολυκαταστήματα της Βρετανίας, του Βελγίου, του Λουξεμβούργου, της Αυστρίας, της Κύπρου, της Νορβηγίας και της Αυστραλίας, ενώ σχετικά πρόσφατα υπήρξε ένα από τα τρία ευρωπαϊκά μέλια που «πάτησαν» για πρώτη φορά, στην εξαιρετικά απαιτητική και πολλά υποσχόμενη αγορά της Ν. Κορέας.

Συνολικά, το ποσοστό εξαγωγών ανέρχεται σε 70%, με σταθερά ανοδικές τάσεις τα τελευταία χρόνια. Όπως επισημαίνει στην «Η» ο Χρήστος Κριτσιδήμας, ιδρυτής και γενικός διευθυντής της εταιρείας η Vasiliki Company βρίσκεται σε επαφές με μεγάλο διανομέα των ΗΠΑ, ώστε να επεκτείνει την παρουσία της και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.



Ενώ ειδική βαρύτητα στον σχεδιασμό ανάπτυξης της επιχείρησης έχει η αγορά της Σαουδικής Αραβίας και ευρύτερα της Μέσης Ανατολής. Σκοπός μας, πέρα από τα προϊόντα μελιού, είναι η δημιουργία ενός νέου ιδιαίτερου προϊόντος.

Το 2015 το Harrods επέλεξε να συμπεριλάβει το Melitheon Gift set στα πιο ακριβά εορταστικά καλάθια των Χριστουγέννων (Opulence & Ultimate) τα οποία εμπεριέχουν εκλεκτά προιόντα ανά τον κόσμο, με κόστος 10.000 και 5.000 λίρες αντίστοιχα.




Με καταγωγή από τα Πούλιθρα - Λεωνιδίου Αρκαδίας, το «Μέλι των Θεών» βρίσκει πρόσφορο έδαφος διείσδυσης σε αγορές του εξωτερικού. Μολονότι η ενασχόληση με το μέλι, αποτελεί παράδοση για την οικογένεια Κριτσιδήμα, επιχειρηματικά αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια, μέσω της Vasiliki Company, διαχειρίστριας εταιρείας της τουριστικής μονάδας «Ξενοδοχείο Βυζαντινόν», αποτελώντας παράλληλο κλάδο ενασχόλησης.

Η ιδέα πήρε σάρκα και οστά στα μέσα του 2010, όταν ο Χρήστος Κριστιδήμας μετά από 20 χρόνια εμπειρία στον τομέα των πωλήσεων σε πολυεθνικές εταιρείες, αποφασίζει να στραφεί στην επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό.

Η επαγγελματική βάση υπήρχε, καθώς ο παππούς διατηρούσε μία μικρή παραγωγή μελιού στην περιοχή, ενώ το 2007, η έναρξη λειτουργίας του οικογενειακού ξενοδοχείου «Βυζαντινόν», αποτέλεσε το πρώτο δείγμα παραγγελιοληψίας για το προϊόν.

Μοναδικό χαρμάνι
Τo Melitheon αποτελεί ένα ιδιαίτερο χαρμάνι με τις καλύτερες ποικιλίες ελληνικού μελιού, το μέλι Ελάτης Μαινάλου Βανίλια, το θυμάρι, καθώς και πάρα πολλών τοπικών βοτάνων και ανθέων, που ολοκληρώνουν τη μοναδική του γεύση. Αξιοσημείωτο είναι πως το μέλι Ελάτης Μαίναλου Βανίλια είναι το μοναδικό μέλι Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (Π.Ο.Π.) στην Ελλάδα.

Η εν λόγω ποικιλία δεν διατίθεται σε μεγάλες ποσότητες, καθώς είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη στις καιρικές συνθήκες. Η διαδικασία της τυποποίησης γίνεται με όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές σε θέματα ασφάλειας και προστασίας του καταναλωτή, προκειμένου το προϊόν να μπορεί να τοποθετηθεί ακόμη και στις πιο απαιτητικές αγορές.

Το «Μέλι των Θεών», όπως είναι η ονομασία του με λατινικούς χαρακτήρες, είναι ένα 100% εξαιρετικής ποιότητας ελληνικής προέλευσης προϊόν.

Το ήπιο κλίμα, η πλούσια γη και η μοναδική βιοποικιλία της Αρκαδίας που προσμετρά περισσότερα από 1.500 διαφορετικά είδη βοτάνων και λουλουδιών, είναι τρία βασικά στοιχεία που καθιστούν το «Melitheon» και εν γένει το ελληνικό μέλι ως μια από τις καλύτερες ποιότητες παγκοσμίως.

Success story

Η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2006 με έδρα στα Πούλιθρα - Λεωνιδίου Αρκαδίας, ειδικεύεται στην κατηγορία Supreme Quality προϊόντων μελιού.
Το Melitheon δηλώνει δυναμικά «παρών» εκτός συνόρων, έχοντας τοποθετηθεί σε delicatessen και πολυκαταστήματα του εξωτερικού.
Το ποσοστό εξαγωγών ανέρχεται σε 70%, με σταθερά ανοδικές τάσεις τα τελευταία χρόνια.
Το 2015 το Harrods επέλεξε να συμπεριλάβει το Melitheon Gift set στα πιο ακριβά εορταστικά καλάθια των Χριστουγέννων.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια