Widget Recent Post No.

Νέα από τα μελίσσια μας σήμερα: Δυστυχώς...



Όλα μου τα μελίσσια βρίσκονται στην ανθοφορία της Κουμαριάς κοντά στη πόλη του Αγρίνιου. Θυμάμαι πέρυσι ίδιες μέρες τα μελίσσια είχαν τρελαθεί στη δουλειά και γέμιζαν τις κηρήθρες μέλι. Το μέλι της κουμαριάς είναι πλούσιο και αν πει να δώσει βλέπουμε εκπληκτικά αποτελέσματα στα μελίσσια. Λίγο να δοκιμάσουμε και η πικράδα του μας δίνει μια γλύκα, αυτή που βλέπουμε στα ίδια τα μελίσσια. Η κουμαριά είναι απο τις λίγες ανθοφορίες που δεν επηρεάζεται καθόλου απο τη βροχή. Ωστόσο αν κάνει κρύο και έχει βοριάδες τότε επηρεάζεται και διακόπτεται η μελιτοέκκριση.

Φέτος γλυκαμένος και απο την περσινή χρονιά έχω πάλι τα μελίσσια μου στη κουμαριά, όμως προς μεγάλη μου έκπληξη η κουμαριά δεν δουλεύει καθόλου. Αυτή τη στιγμή όλα τα δέντρα βρίσκονται σε πλήρη άνθηση και τα μελίσσια πεινάνε! Δεν φέρνουν νέκταρ. Απο όσο ακούω και απο άλλους μελισσοκόμους δεν μένουν ευχαριστημένοι στη περιοχή. Ωστόσο σε άλλους νόμους πιο Νότια, η κουμαριά πάει πολύ καλά και οι μελισσοκόμοι τρυγάνε. Εδώ πάντως η εικόνα που έχω απο τα μελίσσια μου είναι τόσο άσχημη που αναγκάστηκα να ταίσω προκειμένου να κρατήσουν λίγο παραπάνω οι γόνοι και να ανανεωθεί ο πλυθησμός για το χειμώνα.


Η ζυγαριά σταμάτησε να στέλνει μυνήματα, και ούτε ανανέωσα το υπόλοιπο της (καίει 1 ευρώ για κάθε 5 μυνήματα) εφόσον δεν είχα κανένα καλό νέο, που να αξίζει να το μάθω και να μη το βλέπω στα μελίσσια. Δυστυχώς τα νέα για εμένα δεν είναι καθόλου καλά, και η χρονιά κλείνει όπως ξεκίνησε, δηλαδή χωρίς καθόλου μέλια.

Όσα μελίσσια επιθεώρησα, είχαν προμήθειες αλλά φαίνεται ξεκάθαρα ότι μέσα στον γόνο έχουν καταναλώσει ακόμα και τα φρύδια. Ασπρίσματα πουθενά, και όλες οι ενδείξεις μου λένε ότι έχουμε διακοπή της νεκταροέκκρισης. Έτσι λοιπόν άσχημα τα πράγματα και στη κουμαριά, αλλά και τον ρείκι δεν πήγε καλύτερα σύμφωνα με όσα λένε οι μελισσοκόμοι. Ας ελπίσουμε ότι το φετινό δράμα να μην επαναληφθεί άλλη χρονιά. Μόνο το πεύκο έδωσε φέτος, και όσοι δεν πήγαν Έυβοια Χαλκιδική δεν πήραν σχεδόν καθόλου παραφωγή.

Δημοσίευση σχολίου

3 Σχόλια

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!