Widget Recent Post No.

Δούλευε μόνος στα μελίσσια και ξαφνικά έχασε τις αισθήσεις του: Μόλις ξύπνησε κατάλαβε το μεγάλο λάθος...


Ο μελισσοκόμος Σωτήρης διαβάζοντας την τρομακτική είδηση με ένα μελισσοκόμο που έχασε τη ζωή του απο αλλεργικό σόκ, μας διηγείτε την δική του εμπειρία, η οποία παρα λίγο να του κοστίσει την ζωή. Γιατί μια κακή στιγμή αρκεί για να σου συμβεί το κακό...

Ο μελισσοκόμος Σωτήρης γράφει...
Έχω μελίσσια πολλά χρόνια και μια φορά έτυχε, από ένα τσίμπημα στο λαιμό, να χάσω τις αισθήσεις μου. Συγκεκριμένα ένιωσα αδιαθεσία μετά απο ένα τσιμπιμα πίσω στο κεφάλι  και ξαφνικά έπεσα κάτω αναίσθητος. Μετά από κάποια λεπτά συνήλθα αφού έκανα εμετό έτσι αναίσθητος που ήμουν. Φαντάσου πάω στα μελίσσια από μικρο παιδί και τώρα είμαι 43 μάλλον θα πρέπει να ήταν το Τσίμπημα σε κάποια φλέβα που πάει αίμα στον εγκέφαλο και όλο το δηλητήριο εκτονώθηκε εκεί δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να ήταν. Όταν λιποθύμησα δεν είχα κάποιον μαζί μου και ήμουν μόνος μου. Ευτυχώς όμως ήμουν πολύ τυχερός.
Ο γιατρός μου είπε να έχω μαζί μου την ένεση και να φοράω πάντα ολόσωμη φόρμα, γιατί πριν δεν φορούσα ποτέ μου άρεσε να είμαι χωρίς φόρμα στα μελίσσια. Μέτα από αυτό όμως παίρνω αυτά τα μέτρα φόρμα ολόσωμη και ένεση και γάντια.

Συμφωνο απόλυτα με αυτα που έγραψες ότι, πρέπει πάντα να είμαστε προσεκτικοί, και να παίρνουμε τις κατάλληλες προφυλάξεις όπως επίσης να έχουμε μαζί μας και την ένεση, σε περίπτωση αλλεργικού σοκ!!! Πάντα η ένεση στο αυτοκίνητο και πάντα μέτρα προφύλαξης. Παλιά πήγαινα μαζί με τον γιο μου 4 χρονών και φορούσε μια απλή μάσκα μέχρι που έγινε το περιστατικό  και τώρα φορά πάντα ολόσωμη φόρμα και γάντια, ολα είναι θέμα timιng πάντως.

Και χαριτολογοντας θα σου πω αυτό που λένε στο χωριό μου. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΑΙΔΟΥΡΟ-ΔΕΝΕ παρά ΓΑΙΔΟΥΡΟ-ΓΥΡΕΥΕ που θέλει να πει ότι πριν κάνεις το οτιδήποτε, να παίρνεις τις προφυλάξεις σου και να μετράς τις ικανότητες σου, διαφορετικά θα πάθεις μεγάλη ζημιά.

Δημοσίευση σχολίου

4 Σχόλια

  1. Θα μας πεις και τι μάρκα να είναι η ολόσωμη φόρμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ενεση πως λέγεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟ ΣΑΣ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 40 ΕΥΡΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η φορμα ειναι armani τελευταια λεξη της μοδας φουσταμπλουζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!