Widget Recent Post No.

Δείτε τι μπήκε μέσα στη κυψέλη και οι μέλισσες το «μουμιοποίησαν».. Είναι πραγματικά απίστευτο



Έκανε το μεγάλο λάθος και μπήκε μέσα στη κυψέλη για να κλέψει προμήθειες όπως μέλι και γύρη. Ωστόσο η τύχη δεν ήταν με το μέρος του, αφού το τσάκωσαν οι μέλισσες και τα τσιμπήματα ήταν δεκάδες. Πρόκειται για ένα μεγάλο ποντικό ποντικό, ο οποίος είχε ιδιαίτερο θάρρος και τρύπωσε σε ζωντανό μελίσσι με μπόλικο πλυθησμό. Ήταν όμως δρόμως χωρίς επιστροφή και οι μέλισσες δεν το άφησαν να περάσει έτσι. Σκότωσαν το ποντίκι με τα δηλητηριώδες τσιμπήματα τους, και στην συνέχεια απομάκρυναν τη σάρκα απο τα κόκκαλα. Στην συνέχεια ότι απέμεινε το κουκούλωσαν με πρόπολη προκειμένου να μη δημιουργηθούν μικρόβια και δυσάρεστη μυρωδιά.

Δεν την εκπληκτική φωτογραφία, όπου το ποντίκι έγινε κυριολεκτικά μούμια...


Δημοσίευση σχολίου

5 Σχόλια

  1. Ότι νάναι γραφεις. Σοβαρεψου λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειδα ενα ονειρο..ενας ποντικος βιολετι ετρωγε ψωμοτυρι μεσα σ ενα μελισσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οποιος δεν ξερει καλο ειναι να μην μιλαει... Εχω δει κι εγω μουμιοποιημενο ποντικι σε κυψελη ενος φιλου μου μελισσοκομου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οποιος δεν ξερει καλο ειναι να μην μιλαει... Εγω εχω δει μουμιοποιημενο ποντικι σε κυψελη ενος φιλου μου μελισσοκομου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δημητρη ,άλλο μουμιοποιημενο και άλλο ασαρκο. Με ποιο ακριβώς όργανο του σώματος τους οι μέλισσες απομάκρυναν τη σάρκα από το ποντίκι και άφησαν μόνο τα κόκκαλα? Αν είχε ψοφήσει μέσα στην κυψέλη θα είχε αφυδατωθει και θα ήταν όλο καλυμενο με πρόπολη. Ειδες εσύ καθόλου πρόπολη στη φωτογραφία? Αυτό που φαίνεται είναι τα αφυδατωμενα εσωτερικά όργανα και δέρμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!