Widget Recent Post No.

Αποθήκευση πλαισίων για αντιμετώπιση κηρόσκορου για νέους μελισσάδες...


Δημοσίευση απο  Dadant μελισσοκομικη Αλμυρου στο facebook.

Αφού βάλαμε για 48 ώρες τα πλαίσια στην κατάψυξη,για να σκοτώσουμε πιθανόν αυγά κηροσκορου, τα κλείνουμε καλά (πολύ καλά ώστε να μην μπει και γεννήσει ο κηροσκορος και καταστραφούν οι κερήθρες μας) και τα αποθηκεύουμε μέχρι την Άνοιξη,που θα αρχίσει η νέα μελισσοκομική περίοδος...


Ερώτηση...
Αγορίνα ερώτηση, δεν φοβάσαι πιθανόν υγρασία μέσα στις σακούλες; Μου έχουνε πει παλιοί μελισσοκόμοι οτι ο καλύτερος τρόπος είναι "ντανιασμα" σε κυψέλες (χωρίς φόβο). Έγώ μιας και έχω λίγα μελισσακια και νέο μεγάλο καταψύκτη θα τα έχω όλο το χειμώνα μέσα δεν έχω προς το παρών θέμα χώρου για του χρόνου θα δω τι θα κάνω.

Απάντηση...
πρόβλημα θα υπάρχει αν εκτεθούν σε υψηλή θερμοκρασία...θα μουχλιάσουν...αν είναι σε σκιερό κ δροσερό μέρος όλα καλά. Ειδικά αν έχει γύρες μέσα και τις βαράει ο ήλιος/ζέστη στάνταρ θα μουχλιάσουν. Εγώ βάζω στο υπόγειο τις σακούλες...

Ερώτηση...
αν έχεις ελάχιστο μελακι? μιλάμε για καμιά 10αρια εξάγωνα παίζει εκεί τίποτα?

Απάντηση...
Καλύτερα να τα βάλεις 2-3 ώρες ,απόγευμα καλύτερα, να τα γλείψουν οι μελισσούλες πριν τα αποθηκεύσεις




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια