Widget Recent Post No.

Πρόκειται για το νέο έντομο μετκαλφα; Βλέπω έντομα πάνω στις λεμονιές!

Γεια σας ονομάζομαι φίλιππος και είμαι νέος μελισσοκόμος στην περιοχή της Ρόδου με πέντε μελίσσια στην κατοχή μου. Μένω στην περιοχή της ροδου στην πόλη και βγαίνοντας έξω από το σπίτι μου έχει μια λεμονιά όπου παρατήρησα σήμερα το πρωί στις 8 η ώρα να πετάνε κάτι άσπρα ζουζούνια όπως φαίνονται στις φωτογραφίες που σας έστειλα. Θα ήθελα εάν μπορείτε να μας ενημερώσετε με μια ανάρτηση εαν πρόκειται για το νέο έντομο μετκαλφα που εμφανίστηκε στον εβρο και τι ακριβώς γνωρίζεται για αυτό το έντομο.





Απάντηση...
Αγαπητέ συνάδελφε διάβασα όσον αφορά το νέο μελιτογόνο έντομο που επισκέφτηκε τη χώρα μας, όμως μεχρι στιγμής δεν γνωρίζω και πολλά για να μπορέσω να κάνω μια ολοκληρωμένη ανάρτηση. Το έντομο που βλέπουμε στις φωτογραφίες δεν είναι μελιτογόνο, και πρόκειται για ασθένεια που προσβάλλει τα εσπεριδοειδη αλλά και άλλα φυτά δέντρα. Οι καλλιεργητές ραντίζουν προκειμένου να απελευθερώσουν τα δέντρα απο τα παράσιτα που αναπαράγονται κάτω από τα φύλλα τους.

Το συναντώ χρόνια στις πορτοκαλιές στον κήπο μου και δεν έχω παρατηρήσει ποτέ μέλισσες να το επισκέπτονται. Δεν είναι το έντομο metcalfa που επισκέφτηκε τον Έβρο! Ελπίζω σύντομα να έχω περισσότερες πληροφορίες για να καλύψω τα ερωτήματα όλων των μελισσοκόμων!

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. To Metkalfa δεν είναι νέο εντομο....υπαρχει χρόνια. Δεν είναι τόσο σπουδαίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!