Widget Recent Post No.

Μέθοδος... από σπόντα!

Την ονομασία αυτή την έδωσε ένας συνάδελφος-αναγνώστης που, όπως λέει, «μας διαβάζει μετά μανίας» και ο οποίος μας έστειλε ένα πολύ ευγενικό, αλλά και κολακευτικό e-mail. Αυτό που γράφει δεν αφορά κάποια μελισσοκομική μέθοδο, αλλά ένα πρωτότυπο τρόπο για να πάρει κάποιος μερικά «προχωρημένα», όπως επίσης λέει, μαθήματα μελισσοκομίας.

Και επειδή ίσως η εισαγωγή να σας μπέρδεψε λίγο, νομίζουμε πως θα ήταν καλύτερα να σας παραθέσουμε αμέσως τα όσα μας γράφει.

«Αγαπητέ Κύριε Μανόλη,
Είμαι ένας φανατικός αναγνώστης σας και σας ευχαριστήσω πολύ για τις πολύτιμες γνώσεις που μας προσφέρετε κάθε μέρα. Με τη μελισσοκομία ξεκίνησα να ασχολούμαι πριν από τρία χρόνια περίπου και δεν σας κρύβω πως με κέρδισε αμέσως. Να ξέρετε όμως πως σε αυτό έπαιξε ρόλο και το blog σας που όπως σας προλέγω το διαβάζω μετά μανίας.

Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το μέιλ είναι γιατί θέλω να σας συγχαρώ για την πανελλήνια έρευνα που ξεκινήσατε για τη κυψέλη σας και το τρόπο που διαλέξατε για να τη οργανώσετε. Έλαβα και εγώ μέρος στη κλήρωση αλλά όμως δεν ήμουν από τους τυχερούς που κέρδισαν. Για να σας πω την αλήθεια μου δεν με νοιάζει τόσο πολύ που δεν κέρδισα μια ενεργειακή κυψέλη, αλλά που δεν θα είμαι μέσα σε αυτούς τους τυχερούς που θα έχουν μαζί σας συνεργασία για ένα ολόκληρο χρόνο και θα μαθαίνουν από τις προχωρημένες γνώσεις και τη μεγάλη εμπειρία που έχετε.

Το σκέφτηκα το θέμα και θέλω να σας παρακαλέσω να δεχτείτε και εμένα στην ομάδα των ερευνητών σας και εγώ είμαι έτοιμος να αγοράσω για αρχή δυο ενεργειακές κυψέλες και να ξεκινήσω μαζί με τους άλλους και να μάθω από σπόντα όλους τους χειρισμούς και τα μυστικά αυτής της κυψέλης.

Το όνομά μου είναι Κωνσταντίνος Κ. και είμαι από τη Θεσσαλονίκη. Είμαι 29 χρονών και τα καλοκαίρια δουλεύω στο τουρισμό, αλλά έχω και τα 20 μελίσσια μου που θέλω να τα κάνω περισσότερα και αν τα καταφέρω να τα φτάσω στα 100. Όλες οι κυψέλες που έχω είναι ξύλινες παλιού τύπου και γιαυτό σκέπτομαι να τις αλλάξω με καινούργιες. Είχα στο νου μου τις ενεργειακές για μετά το καλοκαίρι που θα έχω μαζέψει χρήματα, αλλά αν δεχτείτε τη πρόταση που σας κάνω θα ξεκινήσω με δυο από τώρα και αργότερα θα πάρω και άλλες.

Μπορεί αυτή η πρόταση που σας κάνω να ενδιαφέρει και άλλους αναγνώστες σας και γιαυτό αν θέλετε μπορείτε να την βγάλετε στο ιντερνετ ώστε να γίνουμε μεγάλη ομάδα.
Περιμένω με αγωνία την απάντησή σας και σας ευχαριστώ που ασχολείστε μαζί μου.
Με τιμή
Κωνσταντίνος Κ.»

Δεν σας κρύβουμε πως τα όσα καλά μας γράφει ο συνάδελφος-μελισσοκόμος Κώστας, μας συγκίνησαν και μας έκανε να νοιώσουμε κάπως υπερήφανοι.
Στη συνέχεια σας παραθέτουμε την απάντηση που του δώσαμε και που αποτελεί απάντηση και για οποιονδήποτε άλλο αναγνώστη μας, που ενδεχομένως έχει κάνει κάποια παρόμοια σκέψη.

Αγαπητέ Κωνσταντίνε,
Κατ αρχάς θα θέλαμε να σε ευχαριστήσουμε για τα τόσο ευγενικά και κολακευτικά σου λόγια.
Τέτοια σχόλια μας δίνουν δύναμη και κουράγιο να συνεχίσουμε απρόσκοπτα το έργο που προσφέρουμε στους, νέους κυρίως, μελισσοκόμους.

Σχετικά τώρα με την πρόταση που μας κάνεις, θα πρέπει να σε ενημερώσουμε πως δεν είναι ανάγκη να ενταχτείς στην ερευνητική μας ομάδα, για να μάθεις «από σπόντα», όπως λες τα μυστικά και τους χειρισμούς της Ενεργειακής Κυψέλης. Αυτή τη πληροφόρηση τη δίνουμε απλόχερα σε κάθε συνάδελφο που την προμηθεύεται, αλλά την προσφέρουμε ακόμα και στους συναδέλφους εκείνους που απλά... ενδιαφέρονται να μάθουν! 

Από την άλλη, οι «αναφορές» και τα συμπεράσματα που θα καταλήγουν και θα μας στέλνουν, οι 6 συνάδελφοι που θα συμμετέχουν στην έρευνα, θα δημοσιεύονται στις σελίδες της «Ορεινής Μέλισσας», όπως ήδη έχουμε ανακοινώσει.

Η αλήθεια βέβαια είναι πως λόγω της δωδεκάμηνης διάρκειας αυτής της έρευνας- στην πράξη δηλαδή - τα θέματα που θα προκύψουν θα είναι πολύ περισσότερα και πιο λεπτομερή από αυτά που μπορεί να πει κανείς σε θεωρητικό επίπεδο και να γράψει μέσα από τις σελίδες ενός blog.

Σε κάθε περίπτωση, εσύ θα αποφασίσεις τι θα κάνεις τελικά, αφού εμείς από τη πλευρά μας είμαστε έτοιμοι να καλωσορίσουμε εσένα αλλά και οποιονδήποτε άλλον συνάδελφο επιθυμεί στην «ερευνητική» μας ομάδα. 

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο θελήσεις.
Φιλικά

Κλείνοντας, να σας υπενθυμίσουμε πως είμαστε έτοιμοι να δημοσιεύσουμε και σχολιάσουμε και τη δική σας, μελισσοκομικού ενδιαφέροντος, ερώτηση, απορία ή πρόταση μας στείλετε!
Επιμέλεια: Μανόλης Δερμάτης, μελισσοκόμος, συγγραφέας, ερευνητής.
www.promelis.gr --- promelis@hotmail.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια