Widget Recent Post No.

Αποκαλύψεις: Ζήτησα βοήθεια και δεν με βοήθησε κανείς! Λυπάμαι που η μελισσοκομία εκπροσωπείται από κακούς ανθρώπους!



«Λυπάμαι που αυτός ο υπέροχος κόσμος της μέλισσας εκπροσωπείται από κακούς ανθρώπους.» Αυτή είναι η φράση που με λύπη μας εκμυστηρεύεται μια νέα μελισσοκόμος. Άραγε μήπως έχει δίκιο;

Ας ακούσουμε την μικρή περιπέτεια της Πελαγίας, νέας μελισσοκόμου!
Πρώτα απ όλα θέλω να σας ευχαριστήσω για την βοήθεια που μου παρέχεται μιας και είμαι μια άπειρη νέα "μελισσοκόμος" που βρήκα έτοιμα γύρω στα 10 μελίσσια από τον πατέρα μου και μέσα από τα δικά του λόγια μέσα από τον δικό του θαυμασμό για την κοινωνία των μελισσών τα αγάπησα και εγώ και εδώ και 4 μήνες ασχολούμαι πολύ με αυτά.

 Ίσως σας κουράσω αλλά είμαι πολύ εκνευρισμένη και θυμωμένη πρώτα με τον σύλλογο της περιοχής μας, η καλύτερα με τον πρόεδρο από τον οποίο και ζήτησα την βοήθεια του αλλά με έγραψε στα παλιά του υποδήματα. Τι έγινε;

Ο πατέρας μου φέτος έχασε πολλά μελίσσια ίσως και 20 ο λόγος; Κακή διάταξη των πλαισίων  και ελλείψεις από βασίλισσες όπως μου είπε πριν μια εβδομάδα ένας καλός φίλος που ήρθε στο μελισσοκομείο μας και με βοήθησε να τα βάλω σε μια τάξη από τις απώλειες που είχαμε όμως εμένα με έπιασε πανικός και ξεκίνησα να ξεσκονίζω όλο το ίντερνετ και σαν άσχετη έβγαλα το συμπέρασμα πως είναι άρρωστα.



Πήγα λοιπόν σε ένα σεμινάριο του συλλόγου όπου εισηγητής ήταν ο Θρασυβούλου και παράλληλα ζήτησα από τον πρόεδρο σαν έμπειρος μελισσοκόμος που είναι να έρθει να τα δει να μου πει τι να κάνω. Εδώ και σχεδόν 2 μήνες ακόμα έρχεται!

Και ναί είμαι θυμωμένη και με αυτόν αλλά και με κάποιους άλλους εδώ γύρω στην περιοχή που όχι δεν θέλουν να βοηθήσουν έναν νέο άνθρωπο που δεν έχει σκοπό ούτε να τους ΄΄φάει΄΄πελάτες ούτε να τους ματιάσει τα δικά τους μελίσσια λυπάμαι που αυτός ο υπέροχος κόσμος της μέλισσας εκπροσωπείται από κακούς ανθρώπους δεν είναι όλοι φυσικά το ίδιο αλλά απο 7 άτομα που ζήτησα εγώ βοήθεια ΕΝΑΣ μόνο ανταποκρίθηκε. ΦΩΤΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τώρα εγώ συνεχίζω διαβάζοντας εσάς ένα βιβλίο που πήρα και με την πρώτη ευκαιρία θα πάω στα σεμινάρια του ΑΠΘ (μιας και εργάζομαι και δεν είναι εποχές ούτε μεροκάματο να χάνεις αλλά ούτε και την δουλειά σου. Σας ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια σας και συγνώμη αν σας κούρασα,φυσικά αν θέλετε μπορείτε να δημοσιεύσετε την πικρία μου.

 Καλή μας συνέχεια!

Με εκτίμηση,
ΠΕΛΑΓΙΑ 

Δημοσίευση σχολίου

8 Σχόλια

  1. Πελαγία, Πελαγία..
    μήπως βάζεις ψηλές απαιτήσεις στους γύρω σου; λέω τώρα...
    γιατί δεν είναι κακός άνθρωπος, ο άγνωστος αυτός που αυτοβούλως δεν σπεύδει...
    αν ήταν φίλος σου, ναι, υπάρχουν άλλες απαιτήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πελαγια εάν δεν στρωσης κ.λο, την μελισοκομια δεν την μαθαίνεις από σεμινάρια και Internet. Εάν δεν απογοητευτης, δεν εκνευριστης, δεν σε τσιμπησουν καμια πεντακοσαρια και δεν χασεις καμια 20αρια μελισσια και συναμμα να πεις ότι τα παραταω, δυστυχως κοριτσι μου δεν κανεις για αυτό το χομπι. Αν ζητας βοηθεια στο μελισοκομειο σου από εμπειρο, δυστυχος και παλι δεν θα μαθεις ποτε και τιποτα για τα μελισσια!! Υπομονη λοιπον και πολύ δουλεια για τουλάχιστον τρια χρονοκια και μετα σου εγγυομαι επιτυχιες!!! Φιλικα Βασιλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που μπερδευστε συναδελφοι? Τι ειπε η Πελαγια? οτι ζητησε βοηθεια απο 7 ατομα και ενας μονο ανταποκριθηκε.Λετε να τα βρηκε στο δρομο τα ατομα αυτα? να μην ειναι γνωστοι της? να μην τους ξερει? Δεν ειναι τιμη κανενος ουτε εξυπναδα να μην δειξεις εστω τα βασικα σε εναν νεο μελλισοκομο. μαλλον ξεχνατε πως ξεινησαμε εμεις... η εσεις καλυτερα... εχει δικιο δεν προς τιμη κανενος αυτο που επαθε...

    Φιλικα Δημητρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας και για τον διάλογο που ανοίξαμε!!!
    Φυσικά και κύριε Panagiotis Kallifatidis δεν απαίτησα ΑΠΛΑ όπου και αν διάβασα ΟΠΟΥ και αν είδα ενας νέος ''μελισσοκόμος΄΄θα πρέπει να ζητήσει την βοήθεια και τα ¨φώτα΄΄των παλαιοτέρων....Ε ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑ...ΠΕΛΑΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριε Βασίλη οι πληροφορίες μέσω Internet δεν πιστεύω οτι θα μου κάνουν κακό όπως και τα σεμινάρια άλλωστε τον βασικό κορμό τον χρειάζομαι όπως όλοι πιστεύω,εχω όλη την καλή διάθεση να δουλέψω και φυσικά υπάρχει το ενδεχόμενο να ''φάω''τα μούτρα (όπως και τις τσιμπίες μου χα χα χα-αρκετές μεχρι τώρα)και ΝΑΙ το καταλαβαίνω οτι εχω ΜΕΓΑΛΟ και δύσκολο δρόμο μπροστά μου .ΠΕΛΑΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κύριε Δημήτρη σέβομαι το γεγονός οτι υπάρχει και σε αυτό το ''μετερίζι''ανταγωνισμός εγω εύχομαι παρ όλα αυτά να εχουν πάντα επιτυχίες και καλές "σοδιές"ΠΕΛΑΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πελαγία δεν ξέρω αν ο πρόεδρος του μελισσοκομικού συλλόγου σου υποσχέθηκε να έρθει ή αν του ζήτησες την βοήθεια του τον καιρό που τρέχει και δεν προλαβαίνει(γιατί πιστεύω οτι έχει τριψήφιο αριθμό μελισσοσμηνών) ή απλά σε αγνοεί αλλα κατα προσωπική μου γνώμη αν θέλεις να κάνεις μια σωστή δουλειά κάντην μόνη σου.Αρχικά πάρε κάποιο βιβλίο μελισσοκομίας π.χ http://www.skroutz.gr/books/217288.%CE%9C%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%B1.html και άσε για λίγο το ίντερνετ.Καλύτερα να μην γνωρίζεις τίποτα και να τα μάθεις απο την αρχή βήμα βήμα θεωρία+πρακτική παρά να τα μάθεις μισά και μπερδεμένα.εφόσον διαβάσεις και μπείς σε μια γραμμή τότε μπες στο ίντερνετ να δείς εμπειρίες και διαφορετικές πρακτικές συναδέλφων.πάντως έχεις κάποια απορία στείλε email azisopoulos@yahoo.com και ευχαρίστως να σου δώσω τα φώτα μου.Απόστολος Ζησόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι ίσως και να έτρεχε....δεν λέω αλλά σαν πρόεδρος ίσως αν ήθελε θα έδειχνε κάποιο ενδιαφέρον-Τέλος πάντων....Πάντως ευχαριστώ και εσας για τις συμβουλές και για τις καλές σας προθέσεις να με βοηθήσετε και μάλιστα αμέσως τωρα θα δω και τον σύνδεσμο που μου στείλατε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!