Widget Recent Post No.

Αλόη Βέρα και τρελή ανάπτυξη μελισσιών; Όλη η κρυμμένη αλήθεια!



Γνωρίζετε κάτι για την Αλόη Βέρα σε σχέση με τη διατροφή των μελισσών, υπάρχει κάποια αλήθεια; Κάνει καλό στις μέλισσες; Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα διάφορα σκευάσματα με που κυκλοφορούν;

Απάντηση ΑΠΘ...

Η Αλόη έχει δοκιμαστεί σε ελεγχόμενα πειράματα εναντίον της Νοσεμίασης στα μελίσσια του Εργαστηρίου Μελισσοκομίας ΑΠΘ και δεν βρέθηκε ότι μπορεί να βοηθήσει  στην αντιμετώπιση της ασθένειας. Δεν υπάρχει καμιά επιστημονική εργασία η οποία να τεκμηριώνει οφέλη της Αλόη στις μέλισσες στον ελληνικό ή διεθνή χώρο. Οι παρατηρήσεις των μελισσοκόμων  είναι δεκτές,  δεν αποτελούν όμως πάντοτε ασφαλή πηγή πληροφόρησης. Προσοχή λοιπόν στην  χρησιμοποίηση οποιονδήποτε σκευασμάτων στα μελίσσια με αβέβαια αποτελέσματα.

Εργαστήριο Μελισσοκομίας ΑΠΘ

Δημοσίευση σχολίου

3 Σχόλια

  1. Σε δοκιμή που έκανα το2010 γιατί τότε έπαιζε πολύ αυτό το θέμα έκανα ένα πείραμα σε πέντε μελισσια από Φεβρουαρίο εως Νοεμβρίο τα αποτελέσματα σε σχέση με τα μελισσια που ταιζονταν με τον παραδοσιακό τρόπο ήταν μηδαμινα σας συστήνω να ακολουθήσετε τις οδηγίες των καθηγητών έχω κάνει σεμινάρια σχεδόν με όλους και η άποψη μου είναι ότι είναι μεγάλοι δάσκαλοι. Τέλος εγώ ακολουθω την μέθοδο από τα γλυκά στα πικρά και το αντίστροφο και πάντα σχεδόν μου βγαίνει τα μελισσια δουλεύουν πάντα σαν φωτοβολίδες και η καλύτερη διέγερση είναι η μετακόμιση σε ανθοφορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε δοκιμή που έκανα το2010 γιατί τότε έπαιζε πολύ αυτό το θέμα έκανα ένα πείραμα σε πέντε μελισσια από Φεβρουαρίο εως Νοεμβρίο τα αποτελέσματα σε σχέση με τα μελισσια που ταιζονταν με τον παραδοσιακό τρόπο ήταν μηδαμινα σας συστήνω να ακολουθήσετε τις οδηγίες των καθηγητών έχω κάνει σεμινάρια σχεδόν με όλους και η άποψη μου είναι ότι είναι μεγάλοι δάσκαλοι. Τέλος εγώ ακολουθω την μέθοδο από τα γλυκά στα πικρά και το αντίστροφο και πάντα σχεδόν μου βγαίνει τα μελισσια δουλεύουν πάντα σαν φωτοβολίδες και η καλύτερη διέγερση είναι η μετακόμιση σε ανθοφορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αλόη στα μελίσσια δεν κάνει τίποτα. Όλα είναι μπαρούφες για να πουλάνε κάποιοι. Μακριά...απο κομπογιαννήτες γιατρούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!