Widget Recent Post No.

Έπαθε αλλεργικό σόκ: Συγκλονιστικές μαρτυρίες μελισσοκόμου που παραλίγο να χάσει τη ζωή του



Καλησπέρα ονομάζομαι Γιώργος, είμαι από την Κομοτηνή. και σήμερα αντιμετώπισα μια δύσκολη κατάσταση με αλλεργικό σοκ, από ένα τσίμπημα μονο. Κάτι που δεν μου είχε συμβεί ποτέ μέχρι σήμερα αν και έχω μελίσσια όχι πολλά χρόνια αλλά με έχουν τσιμπήσει αρκετές φορές και παραπάνω από μία... Έως και 20 μαζικά στο ίδιο σημείο και στα δύο πόδια δηλαδή 40 τσιμπήματα σύνολο Στην αρχή όταν πήγα με απλά παπούτσια και την πάτησα...

Είχα κάνει τέστ αλλεργίας για διάφορα έντομα και ειδικά για την μέλισσα και είχε βγεί αρνητικό.

 Άρα ήμουν σίγουρος ότι δεν είμαι αλλεργικός. Δεν ξέρω τι να πω πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο.και απορώ. Ίσως επειδή το τσίμπημα ήταν στο σβέρκο μέσα στο τριχωτό της κεφαλής αντέδρασε ο οργανισμός με αυτόν τον τρόπο. Τώρα σκέφτομαι ακόμα και να τα παρατήσω. Γιατί έχω και άσθμα και ήταν δύσκολη η κατάσταση..

 Μπορείτε το παραπάνω να το δημοσιεύσετε στο blog για να πείσετε ακόμα και αυτούς που δεν έχουν πάθει κάτι να έχουν μια ένεση στυλό αδρεναλίνης μαζί πάντα αλλά και αντισταμινικά και κορτιζόνη. Πραγματικα αν δεν ήμουν κοντά στο νοσοκομείο τώρα δεν ξέρω τι θα γινοταν

Δημοσίευση σχολίου

6 Σχόλια

  1. Μπορείς σε παρακαλώ να μας δώσεις μια λίστα απο αυτά που εφαγες και ήπιες 48ωρες πριν το τσίμπημα ;
    Αν μπορείς συμπεριέλαβε και τυχόν φάρμακα. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε μου τωρα ποια δεν θυμάμαι τι ειχα φαει τοτε. αυτο εγινε το Σαββατο πριν το μεγαλο Σάββατο...Απο φάρμακα περνω εδω και χρόνια αγωγή για μείωση χοληστερίνης και ουρικού οξέος...επίσης πάσχω απο ασθμα και περνω εισπνεόμενα foster.. Αλλα αυτά τα επερνα και τότε που είχα και αλλα τσιμπήματα χωρίς να παθω το παραμικρό...μονο λιγο φούσκωμα στην περιοχή...και φαγούρα..Εκανα επίσης 3 χρόνια απευαισθητοποίηση για αλεργική ρινήτιδα και τότε που ειχα κανει το τεστ για την μέλισσα δεν ήμουν αλεργικός..Ο Αλεργιολόγος που παω τωρα μου είπε πολλοί μελισσοκόμοι εχουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν αλεργία μετα απο 1 2 ή και παραπανω χρόνια...Ειναι ανάλογα με την συγκέντρωση του δηλητηρίου στο αίμα....και ποσο συχνά δέχεσε τσιμήματα αλλα έχει σχέση και με το σημείο του σώματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιώργο καλησπέρα, εγω είχα δυο φορες το τελευταιο διάστημα αλλεργεία απο τσιμπιμα μέλισσας, βέβαια τα συμπτώματα ήταν ύπια. μετα απο ενα χρόνο που ασχολούμε και με αρκετά τσιμπήματα. Σήμερα ξεκίνησα ανοσοθεραπεία σε ομοιοπαθητικό, για τα αποτελέσματα θα σας γράψω άν πάνε όλα καλά.Μέχρι τότε υπομονή για όλα υπάρχει λύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά με την ομοιοπαθητικη υπήρχε θετικό αποτέλεσμα;

      Διαγραφή
  4. Φίλος έρχεται στα μελίσσια για παρέα και τον εχουν τσιμπησει στο παρελθόν. Προχτές με ένα μόνο τσίμπημα έπαθε αλεργικό σόκ. Ηταν πολύ κοντα νοσοκομείο και τον συνέφεραν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το ίδιο έπαθα και εγώ πριν 3 εβδομάδες.. Με είχαν τσιμπήσει αρκετές φόρες σε πόδια / χέρια αλλά την τελευταία φορά μου τις κοπάνισαν και εμενα στην βάση του σβέρκου με το κεφάλι. ξεκίνησε με το να καταλαβαίνω τα αυτιά μου να χτυπούν και ξαφνική φαγούρα στις πατούσες και στα χέρια. Έβγαλα εξανθήματα εσωτερικά στα χέρια, ώμους και στήθος. δεν πρήστηκα όμως και δεν ένοιωσα να κλείνει ο λαιμός κτλ. Πήγα για κορτιζόνη μετά από 30-40 λεπτά και έφυγαν αμέσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!