Widget Recent Post No.

Ασυνείδητος έκλεψε την μια και μοναδική κυψέλη νέου μελισσοκόμου



Συνταρακτικό είναι το γεγονός όπου κάποιος ασυνείδητος έκλεψε την μια και μοναδική κυψέλη νέου συναδέλφου μας . Τέτοιες πράξεις είναι πραγματικά για λύπηση. Όποιος και αν το έκανε θα έπρεπε να ντρέπεται. Διαπράττει έγκλημα!!! Από ενδιαφέρον ρώτησα τον φίλο μας αν έχει στη διάθεση του άλλες κυψέλες. Και η απάντηση που έλαβα ήταν η εξής...


Δεν έχω άλλες γιατί φέτος την άνοιξη ξεκίνησα με 2 κυψέλες , για να μάθω τη δουλειά και του χρόνου να μπω πιο δυναμικά στον χώρο. Δυστυχώς τη μία κυψέλη την έχασα πριν 2 μήνες λόγω απειρίας και την άλλη μου την έκλεψαν χθες. Τέλος πάντων δεν πειράζει αλλά για το γαμώτο. Όλο το καλοκαίρι το πέρασα προσπαθώντας να μάθω τους χειρισμούς που χρειάζονται. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.


Λυπάμαι πάρα πολύ φίλε μου Σάκη. Εύχομαι να αποκτήσεις την δύναμη να κάνεις και πάλι μια νέα αρχή. Δεν πρέπει να το βάζουμε έτσι εύκολα κάτω.

Πληροφορίες όσον αφορά την κλοπή..

Στις 10/11/2014 εκλάπη η κυψέλη που εικονίζεται πιο κάτω, στην περιοχή των Γιαννιτσών Πέλλας.




Η κλοπή δηλώθηκε στο τμήμα ασφάλειας Γιαννιτσών.

Παράκληση!!

Αν τυχόν δει ή ακούσει κάποιος κάτι σχετικό, ας ενημερώσει την Αστυνομία!

Ορεινή Μέλισσα

Δημοσίευση σχολίου

3 Σχόλια

  1. Πολύ θέλουν να βγάλουν λεφτά με το κλέψουν από αυτούς που παλεύουν για ένα μεροκάματο και η πολιτεία δεν μασ βωιθεια μεταξύ μας μπορούμε να κρατήσουμε την αξιοπρέπεια μασ και να ειπαρχει βωιθεια έχω δέκα μελισια.πάρε τηλ να σε δωσο το ένα 6971828307 Κώστα από το πλατύ.








    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω ειμαι απο τα γιαννιτσα. αν ειμαστε κοντα και αν θες ελα να βρεθουμαι να σου δοσω σμινος και λιγο (απο την ελαχιστη που εχω 6 χρονια) εμπιρια.

    αφου σου αρεσαν οι μελισσες και αφου σκεφτικες να ξεκινησης με λιγα τοτε θα πας καλα.

    παρε τηλ 6981993776 νικος......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα. Είναι απίστευτη η συμπαράσταση που δέχομαι. Αν είχα έναν ενδοιασμό να ασχοληθώ με τις μέλισσες τώρα μου έφυγε τελείως! Κώστα και Νίκο ευχαριστώ πολύ. Δεν μπορώ να σας στερείσω μέρος από τον κόπο σας. Θα πάρω τηλ όμως αφού είμαστε και κοντά να βοηθηθούμε και να μου δώσετε τα φώτα σας γιατί θέλω να ξεκινήσω αγοράζοντας λίγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!