Widget Recent Post No.

Μία μικρή σκούρα βασίλισσα : Μπόι δεν έχει αλλά έχει χάρη!!!




Είναι γεγονός συνάδελφοι ότι απο μικρές - σκόυρες βασιλισσούλες , μπορεί καμιά φορά να προκύψει ένα τρομερά παραγωγικό μελισσάκι. Η συγκεκριμένη βασίλισσούλα , που θα δείτε και παρακάτω ξεπέρασε τα μελισσοκομικά δεδομένα ολόκληρου του μελισσοκομείου μου όσον αφορά την συλλογή της σε Μέλι!!!

Είναι τόσο μικροσκοπική που αρχικά σκεφτόμουν να την αντικαταστήσω , αλλά τελικά αποδείχθηκε ακριβώς το αντίθετο. Κάθε φορά που επιθεωρώ αυτό το μελισσάκι δυσκολεύομαι πάντα να την εντοπίσω  , διότι το μέγεθός της δεν διαφέρει πολύ από αυτό μιας εργάτριας.

Έχει όμως χάρη και τσαχπινιά!!!

Δείτε την την κυρία....









Ορεινή Μέλισσα

Δημοσίευση σχολίου

4 Σχόλια

  1. Omorfi vasilissa omorfos gonos kai glyka melia :D

    Nikos igoumenitsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι καλά φιλε μου Νικο. Μέ εχει μαγεψει αυτή η βασιλισσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ. ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΒΑΣΙΛΙΣΣΕΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΣΑΝ ΠΟΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΣ .ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΕΛΙΣΣΙ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΩΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΕΚΑΝΕ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΣΗ ΤΗΝ ΠΑΛΟΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΥΟ.ΟΣΕΣ ΦΩΡΕΣ ΚΑΝΩ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΤΙΣ ΒΡΙΣΚΩ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΛΕΣΙΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ. ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΙΣΣΗ ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΔΥΟ ΒΑΣΙΛΙΣΣΕΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΑΚΙ.ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ.ΜΕ ΕΚΤΙΜΙΣΗ Ο ΣΚΥΡΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΚΥΡΙΑΝΟΣ πολλες φορες συνυπαρχουν για πολυ καιρο μανα και κορη καποια στιγμη ομως θα λειψει ημια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!