Widget Recent Post No.

EΠΙΣΗΜΗ ανακοίνωση από τον καθηγητή ΑΝΔΡΕΑ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ : Οι σχολιασμοί δεν έγιναν από εμένα



Πριν λίγες ημέρες έγινε μια ανάρτηση από το blog μας για την μελισσοτροφή ΤΡΟΦΟΜΕΛ.

ΤΡΟΦΟΜΕΛ η καλύτερη Ελληνική μελισσοτροφή στην πιο προσιτή τιμή


Μετά από τηλεφώνημα που δέχτηκα από τον Αξιότιμο καθηγητή Ανδρέα Θρασυβούλου ,  δηλώνει δημόσια ότι όλα τα σχόλια που δημοσιεύτηκαν με το δικό του όνομα σε αυτό το blog και συγκεκριμένα στην παραπάνω ανάρτηση , δεν έγιναν απο τον ίδιο αλλά από κάποιον κακόβουλο που καταχράστηκε την επωνυμία του.

H ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ


Aγαπητέ κε Σταμάτη

Ενημερώνομαι από τα μελισσοκομικά blogs όσο μπορώ περισσότερο αλλά δεν  συνηθίζω να  συμμετέχω ούτε με παρεμβάσεις ούτε με σχόλια. 

Τα  αποτελέσματα της έρευνας του Εργαστηρίου τα ανακοινώνω σε ελληνικά και  διεθνή περιοδικά καθώς επίσης και σε Διεθνή ή Ελληνικά Συνέδρια.  Αντιλαμβάνεστε την έκπληξή μου όταν πληροφορήθηκα ότι το όνομά μου  εμφανίζεται σε διάφορα ιστολόγια να συζητά και να σχολιάζει μελισσοτροφή εμπορίου (Αpiinvert).

 Πράγματι σήμερα διαπίστωσα  παρεμβάσεις και σχόλια κάποιου κακόβουλου στα ιστολόγια «ΟΡΕΙΝΗ  ΜΕΛΙΣΣΑ» και «ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΣΜΟΣ» ο οποίος με πλαστοπροσωπεί  και υπογράφει  με το όνομά μου, σαν Ανδρέας Θρασυβούλου. Οι συγκεκριμένες  τοποθετήσεις δεν προέρχονται από εμένα, δεν είναι ο λόγος μου, δεν  είναι το ύφος μου, δεν είναι η γραφή μου δεν είμαι εγώ. 

Παρακαλώ τους  διαχειριστές των ιστοσελίδων να μου αποστείλουν οποιαδήποτε στοιχεία  θα βοηθούσαν να εντοπιστεί η ταυτότητα του κακόβουλου ώστε να  προχωρήσω στα νόμιμα.

Ανδρέας Θρασυβούλου

thrasia@agro.auth.gr

Οι απόψεις του καθηγητή , όσον αφορά την ιμβερτοποίηση της ζάχαρης και τα οφέλη της στις μέλισσες θα δημοσιευτούν σύντομα σε νέα ανάρτηση.

Ορεινή Μέλισσα





Δημοσίευση σχολίου

3 Σχόλια

  1. Μετά την σοβαρότατη καταγγελία-διάψευση του Καθηγητή Ανδρέα Θρασυβούλου, απευθύνω έγκληση προς οποιονδήποτε γνωρίζει τον πλαστογράφο αυτού - ο οποίος προφανώς είναι ο ίδιος με αυτόν τον «ΑΝΩΝΥΜΟ» που μας κατασυκοφάντησε, μας δυσφήμησε και μας απείλησε χθες το βράδυ, με σχόλια του στο blog μας - να μας δώσει τις απαιτούμενες πληροφορίες και θα αμειφθεί γενναία!!
    Μανόλης Δερμάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος ειναι η καλητερη λυση.κανει θαυματα.κατι τετοια κακοβουλα ατομα πρεπει να τιμωρουνται!Δημητρης Κ. Ιωαννινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ηδη ξεκίνησαν οι διαδικασίες. Ως διαχειριστής αυτού του blog σε συνεργασία με την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος , θα μάθουμε ποιοι πραγματικά είναι. Ο server θα μας αποκαλύψει τα ips , και στη συνέχεια όλα θα πάρουν τον δρόμο τους. Εφόσον δεν αποκαλύπτονται με το καλό , θα γίνει όπως ορίζει ο νόμος. Και τότε θα επιβληθούν κυρώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για οποιαδήποτε ερώτηση πάνω στις αναρτήσεις μας , αφήστε ένα σχόλιο και εμείς με χαρά θα σας απαντήσουμε. Ορεινή Μέλισσα! Καλώς Ήρθατε!